nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Ali pa si morda predstavljam potujitveni učinek, ki ga je imel nadrealistični film na mojo recepcijo koreografije. Pri gibanju na odru gre na splošno za izmenjavanje med izrazitimi vizualnimi kompozicijami - ženske, ki nosijo maske iz ovčje kože, plešejo za slepim Sa|dom Gharbijem, ki, ovit v volneno preprogo, mirno sedi na robu odra; plesalec, napol moški, napol žival, plava skozi zrak, medtem ko drugi tvegano leži na vrhu kupa dolgih, tankih metlišč - in vročičnimi, fizičnimi-športnimi gibi, podloženimi s skladateljevimi dinamičnimi rock ritmi. Plesalec, ki plava skozi zrak, nastopa tudi v vlogi nemško govorečega, ki na zatemnjenem odru nenehno kriči nekoherentne koščke informacij.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani