nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Prehod od plesne k videopodobi ali digitalizirani / manipulirani podobi ni fluiden; video in računalnik lahko v "realnem času" simulirata marsikaj, ne moreta pa zajeti celotnega prostorskega konteksta, gibalnih poti in relativnih pozicij vseh plesalcev v času, niti ne moreta adekvatno nadomestiti telesne toplote, znoja, dihanja ter visceralnega in taktilnega odzivanja. Novo digitalno multimedijsko programje skuša ponuditi vse kompleksnejše opcije, s katerimi bi "zlomilo" ples (lovljenje trenutka z vseh kotov ter manipuliranje s prekrivajočimi se podobami, mapping, animacije ...), vse to z namenom, da bi "prodrlo" v ples. Toda "živa stran" ali "živa skicirka" ostaja nekakšen vizualni photoshop osnutkov in montaž; razmerje do zaslona, ki poteka prek računalnika, je še naprej zunanje, stvar postprodukcije.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani