nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Elektronske podobe plesa lahko vplivajo name, ne morejo pa me preoblikovati; njihov interaktivni potencial je provizoričen in zato omejen, kljub predpostavki ustvarjalca videoplesnega dela, po kateri je podoba transparentna ali pa zamegli distinkcijo med videopodobami gibanja in tistimi v mojem telesu-umu.
Vandekeybusovo pojmovanje resničnosti zapeljevanja ("z vidom nikdar ne lažemo"), če ga uporabimo v širšem kontekstu sodobnih tehnoloških eksperimentov z digitalnimi procesi in interaktivnimi video / računalniškimi konfiguracijami, obsega psihoseksualne parametre, povezane z očesom (voajerizem, fetišizem, skopofilija) kot tudi kinetično razsežnost visoko intenzivne energije, ki se ne sklada s privilegiranjem objektov pogleda, značilnim za medije, kajti telesa plesalcev se spominjajo z mišicami, živčnim tkivom, kostmi, kožo - z njihovim visceralnim in taktilnim sistemom odzivanja in s poškodbami. Žalostna resnica je, da je osip v skupinah,
kakršna je Ultima Vez, dokaj visok.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani