nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Plesalci rocka iz šestdesetih let so povzeli kontrakulturo in zajemali številne družbene pomene iz različnih okolij, medtem ko so eksperimentalni plesalci - znatno manjša skupina ljudi znotraj iste kontrakulture - v okviru različnih gibalnih slogov in struktur utelešali nekatere iste družbene pomene.
Kontaktni improvizatorji z začetka sedemdesetih let so gibalne lastnosti in družbene ideje rock plesa in borilnih veščin zlili z estetskimi načeli eksperimentalnega plesa in fascinacijo z dotikom, značilno za nekatere izobražene pripadnike srednjega razreda. Kontaktni improvizatorji s konca sedemdesetih let so znotraj majhnih skupnosti ohranjali gibalne lastnosti in družbene ideje tudi potem, ko so njihovi podporni družbeni temelji izginili, medtem ko so drugi gledališki plesalci prilagodili svojo tehniko za koreografsko rabo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani