nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:

V zgodnjih letih razvoja kontaktne improvizacije so jo različni izvajalci izvajali na rahlo različne načine; nekatere je zanimalo nastopanje, druge shajanje ob plesu, tretji so poudarjali estetske vidike te oblike, četrte so zanimale terapevtske in interaktivne prvine. V zadnjih letih se je enotnost gledaliških in družbenih impulzov, ki so jo utelešala zgodnja leta te oblike, znatno zmanjšala, in sicer zaradi sprememb v tehniki plesa ter, kot že rečeno, zaradi sprememb v življenju plesalcev ter okoliščinah njihovega nastopanja.

S povečevanjem tehnične spretnosti kontaktnih improvizatorjev je ta plesna oblika postala jasneje začrtana, razlike med šolanimi in nešolanimi plesalci pa očitnejše.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA