nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Osupljivo povečanje zanimanja za poklicno rokoborbo, pri katerem gre za križanca med športom in predstavo, do katerega je prišlo sredi osemdesetih let, je v ironičnem nasprotju s še vedno živo prakso kontaktne improvizacije. Poklicni rokoborci, podobno kot kontaktni improvizatorji, nastopajo in partnersko sodelujejo skozi dotik, vendar to počnejo z namenom simulacije divjega tekmovanja - "spektakla", kot ga imenuje Barthes, ki v Ameriki predstavlja "nekakšne mitološki boj Dobrega in Zla" (1972, 23).
Kontaktni improvizatorji nadaljujejo s tistim, kar razumejo kot iskren in intimen dialog dveh ljudi, ki ga vzpostavljajo z vzajemnim delovanjem teles, s sodelovanjem z zakoni fizike ter s priklicevanjem podob kolegialnosti, igre, športa, seksa in ljubezni.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani