nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
(Didžeji so mi povedali, da na rave zabavah pogosto uporabljajo hitrost dvesto udarcev na minuto in enakomeren, 4 / 4 takt; za house in rap glasbo so značilne še ritem mašine, distorzija glasnosti in poudarjeni bas, le da producenti pri rapu uporabljajo raznovrstne ritme in večkrat prekinjajo zvočno zanko, ker to zahtevajo besedila.) Pospeševanje hitrosti v plesni koreografiji je doseglo visoko raven tako čustvene sproščenosti - denimo v delu DV8 Physical Theatra Lloyda Newsona, ki poudarja gejevsko moškost in razmerja - kot tudi nekakšne športne spretnosti in drznega gibanja, na katere se odzivam z izčrpanostjo in nejevero ter jih najraje označujem kot "hiperples".
Moje prvo srečanje s kanadsko skupino LaLaLa Human Steps Edouarda Locka in s skupino Ultima Vez flamskega koreografa Wima Vandekeybusa je v meni vzbudilo kinestetično vzburjenje in izčrpanost; počutil sem se izsesanega, izmozganega, hipnotiziranega; ko sem se naposled umiril, sem
pozabil na vse, ostal je le občutek fizične prenapetosti.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani