nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:



(17) Glej Noël Carroll, kritika FilmDance Festivala v organizaciji The Public Theatra, v: Dance Magazine št. 58, marec 1984, str. 52 - 54, 90 - 91; za podrobne opise filmsko-plesnih del in živih plesnih del, ki uporabljajo video, ter za analizo te usmeritve glej njegovo kritiko The Moving Camera: "A Series of Performance and Video Collaborations", v: Dance Magazine št. 59, marec 1985, str. 93 - 94, 98. Glej tudi različne eseje umetnikov in kritikov v katalogu (ur. Amy Greenfield) FilmDance Festivala, projekta Eksperimentalne intermedijske fundacije, 1983.

(18) Privlačnost baleta za nove generacije postmodernih (in tudi starejših) koreografov je zapleten pojav, ki si zasluži podrobnejše preučevanje.
Po svoje imajo formalistične vrednote modernega baleta več skupnih točk s postmodernim kot z modernim plesom.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA