nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:

Stapljanje "visoke umetnosti" in popularne tradicije je ena od značilnosti postmodernizma, in vendar to ni novost v zgodovini avantgarde; avantgardni umetniki so se vedno vračali k ljudski, množični in eksotični umetnosti kot virom, ki so jim na eni strani omogočali prelom z uveljavljenimi vrednotami ter jih na drugi oskrbeli z "novim" gradivom in tehnikami. To, kar zdajšnjo različico te prakse dela za postmoderno, je morebiti dejstvo, da je ovita v močno zgodovinsko samozavedanje; iz citiranja je naredila proces raztezanja, ki pokriva tako zgodovinska obdobja kot trenutne zemljepisne, družbene in slogovne delitve.

Drugi način umeščanja izraznosti v ples je raba številnih komunikacijskih kanalov, medijsko brstenje, ki so ga analitični koreografi sedemdesetih let neomajno zavračali.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA