nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Jeseni leta 1980 je začel z vsakotedenskimi nastopi v umetniškoplesni seriji Me and Mayakovski, pri kateri gre za združitev avtobiografije in političnega krika, kmalu za tem pa sta z Johnom priredila Together, plesni festival z gejevsko tematiko. Kljub slogovnim in filozofskim razlikam, ki so obstajale med temi koreografi (Fenleyjevo, denimo, je fascinirala virtuoznost v hitrosti in vzdržljivosti, Boyceova se je poglabljala v strukture in lastnosti nešolanih izvajalcev, medtem ko se je ukvarjal z vojno in netenjem strasti), jim je bila skupna nova, surova, skorajda šokantna energija, ki je bila v ostrem nasprotju z mirnim plesom predhodne generacije analitičnih postmodernih koreografov in njihovih naslednikov.
Skorajda vsi tokovi v newyorškem novem plesu osemdesetih let - nove usmeritve tako zgodnejše generacije postmodernih koreografov kot njihovih naslednikov - so v tej zgodovinski sezoni našli svoje mesto.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani