nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Rauschenberg je zasnoval elegantne kostume in scenografijo za predstavo Glacial Decoy Trishe in s tem njeni tekoči koreografiji dodal številne plasti prozornega neplesnega gradiva. Delo Dance Lucinde Childs, ki je nastalo v sodelovanju s skladateljem Philipom Glassom in likovnim umetnikom Solom LeWittom, je razširilo analitično strogost Childsove - LeWittovo scenografijo so sestavljala številna stroga geometrična ozadja, od katerih je bilo vsako osvetljeno z drugačno lučjo v osnovni barvi, ki so se izmenjevala s filmskimi posnetki plesa, ki so prikazali kontrast in primerjavo med podobami izvajalcev v nadnaravni velikosti ter njihovimi živimi akcijami, medtem ko je Glassova glasba gradila na ponavljajočem se fraziranju - in ji dodalo sijajno ekspresivnost, film in glasba pa sta podelila plesalcem nekakšno monumentalnost in harmonijo. , katere raba ljudskega plesnega sloga in strukture se je nekaj časa opirala na strogo razdelano glasbeno spremljavo, je predstavila delo, v katerem je
v vlogi koreografke in skladateljice, plesalke in pianistke iz sebe naredila človeški simbol zlitja glasbe in plesa.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani