nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:

Zaradi razlogov, ki imajo opraviti tako z zgodovino kot z avantgardo in razpoloženjem naših časov, se osemdeseta leta soočajo z vročičnim prizadevanjem za vnovično odpiranje vprašanj vsebine v vseh umetnostih, pri čemer ples ni izjema. Toda onstran vprašanja o poudarku na obliki in funkciji nasproti vsebini se dve "generaciji" razhajata tudi pri tako osnovnih témah, kot so tehnična virtuoznost, trajanja repertoarja, prvine gledališkosti, raba drugih medijev, razmerje med plesom in glasbo, vpliv množične kulture in celo pri navidez tako obrobnih stvareh, kot so prizorišča predstav.

Do opaznega slogovnega premika v postmodernem plesu, ki je posledično zaznamoval novi ples osemdesetih let, je prišlo leta 1979, ko so nastala številna ključna dela uveljavljenih postmodernih koreografov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA