nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:

Raba plesa kot metafore za tehnološke, informacijske in oblastne sisteme ter za um sám, kakršno srečamo pri Kennethu, spada v metaforično kategorijo; delo The Telaxic Synapsulator (1974), ki je bilo uprizorjeno sočasno z Dance Spell (1978), je vsebovalo branje odlomkov iz knjige Radioaktivne snovi Curie, diapozitive, ki so podajali podatke o uničevalnosti radioaktivnosti, plesalci so izvajali gibe, ki so opisovali procese razpadanja kemijskih elementov, in veličastne naprave z bleščečimi vrtečimi se sestavnimi deli. Gledališče podob, ki je pogosto vključevalo plesna dela koreografov, kot so Kenneth, Andy deGrot, Lucinda Childs in Jim Self, tudi spada v to kategorijo.

Medtem ko analitični postmoderni ples izključuje takšne prvine, metaforični postmoderni ples uporablja raznovrstne gledališke elemente, kot so kostumi, osvetljava, glasba, rekviziti, karakterji in razpoloženja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA