nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:

Če je bila teoretska podstat plesnih del iz prve faze postmodernega plesa predvsem polemična - šlo je raznovrstno zavračanje tedaj prevladujoče, omejujoče definicije plesa - je bila teoretska podstat analitičnih plesnih del programska; pripadniki analitičnega postmodernega plesa so bili v obdobju, ki je sledilo polemikam šestdesetih let, zavezani novemu cilju, redefiniranju plesa. Še več, imeli so celo zamisel, kako doseči takšno definicijo, kar zadeva koreografsko strukturo in postavljanje sámega gibanja v ospredje. Njihov program je bil ustvariti ples kot mesto pozornosti gledalcev; to naj bi dosegli s plesnimi deli, pri katerih bi bilo vsem gledalcem dano videti strukturo in gibanje se, torej gibanje brez očitnih ekspresivnih in iluzionističnih učinkov ali referenc.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA