nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Če je bila teoretska podstat plesnih del iz prve faze postmodernega plesa predvsem polemična - šlo je raznovrstno zavračanje tedaj prevladujoče, omejujoče definicije plesa - je bila teoretska podstat analitičnih plesnih del programska; pripadniki analitičnega postmodernega plesa so bili v obdobju, ki je sledilo polemikam šestdesetih let, zavezani novemu cilju, redefiniranju plesa. Še več, imeli so celo zamisel, kako doseči takšno definicijo, kar zadeva koreografsko strukturo in postavljanje sámega gibanja v ospredje. Njihov program je bil ustvariti ples kot mesto pozornosti gledalcev; to naj bi dosegli s plesnimi deli, pri katerih bi bilo vsem gledalcem dano videti strukturo in gibanje se, torej gibanje brez očitnih ekspresivnih in iluzionističnih učinkov ali referenc.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani