nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Jezik in tudi podobje prispevata k temu dvoumnemu spolnemu opredeljevanju konvencionalnega maskulinističnega tropa modernega umetnika. Ambivalenca (sočasno prepoznanje dramatičnega premika, ki ga sporočata Namuthovo prikazovanje Pollocka med slikanjem in privrženost klišejskim tropom njegove genialnosti) zaznamuje širši spor v ozadju umetnostnokritiških paradigem povojnega obdobja. Modernistični kritiški opis Pollocka kot "stvariteljskega genija", ki slika s hlastnimi "izbruhi strasti", ne priča o njegovem posedovanju falosa, marveč o njegovem manku (ki ga je treba sočasno zastreti in potrditi s takšno hiperbolično retoriko, ki potrjuje njegovo "prisotnost"). (190) Pollockov primer pojasni, da je "prisotno / odsotno" telo moškega umetnika uprizorjeno na partikularne in skrajno motivirane načine, ki dosežejo, da je telo moškega umetnika obenem vidno (dovoljeno mu je, da označuje) in nevidno (ponujeno je v naturaliziranih in očitno transparentnih kodih moškega genija).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani