nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Kot je nakazal Jay, zgodovinar intelektualnega, je prav vprašanje dvojnosti duha in telesa spodbudilo "fenomenološke kritike kartezijanskega perspektivizma 20. stoletja, kot sta bila Heidegger in Merleau-Ponty, [da so] (...) postavili pod vprašaj njegovo različico pogleda, in feministke, kot je Irigarayeva, [da so] (...) obsodile spolno pristranskost njegove filozofije"(106). Rada bi torej namignila, da je prav ta predpostavka znotraj modernizma vsaj deloma spodbudila body umetnike, ki so pogosto črpali iz fenomenoloških modelov subjektivitete, da so se uprizarjanja svoje utelešene subjektivitete v razmerju do občinstva lotili s to intersubjektivno izmenjavo, ki je konstitutivna za umetniško delo. Body z delovanjem, ki je usklajeno s temeljnimi premiki v filozofski misli in domeni družbenega, znotraj katere so različna desna gibanja postavljala pod vprašaj normativni subjekt, razdre nasprotje, ki je vplivalo na kartezijansko pojmovanje jaza, s tem pa pomaga pri razdiranju
modernističnega subjekta.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani