nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Kellyjeva, katere pisanje in umetniško delo sta paradigmatična za "antiesencialistični" feministični postmodernizem, ki se je v 70. in 80. letih razvil v Angliji, potiska body na obrobja naivnega esencializma - teoretsko nepodprtega zaupanja v ontologijo prisotnosti in v anatomski temelj spola. Kellyjina kritika body arta, ki jo pridruži kritiki greenbergijanskega modernizma, je bila v tistem času skrajno strateška, saj je pomembno prispevala k legitimiranju strogo antiesencialističnega feminističnega umetnostnega diskurza in prakse. Čeprav priznavam pomembnost Kellyjinega pisanja in umetniške prakse za razvoj kritične feministične prakse v 70. in 80. letih, bi bilo na tem mestu smiselno načeti predpisovalno naravo njene kritike, ki nakazuje, da je vsako umetniško delo, ki vsebuje umetnikovo telo, nujno reakcionarno.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani