nova beseda iz Slovenije

Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:

Kot trdi Mark Poster, je epohalna razprava, "Umetniško delo v dobi mehanične reprodukcije" ("The Work of in the of Mechanical Reproduction", 1936), nakazala, da se skozi novi tehnologiji, fotografijo in film, oblikuje reverzibilno vzajemno delovanje med avtorjem in občinstvom. Poster prek oblikuje trditev, da posredovanje tehnologije premesti točko identifikacije z nastopajočega (v "živem" gledališču) na tehnologijo; s "spodkopavanjem enega od ključnih sredstev [hierarhizacije avtorja in občinstva], s katerim je umetnost branila (...) avtoritarne politike, je spodbujalo 'kritično držo'" (Poster, The Second Media, str. 13). Ko sem obravnavala živi performans kot nekaj, kar nima ontološke prednosti pred "posredovanimi" prezentacijami filma in drugih tehnoloških sredstev reprodukcije, se nisem strinjala samo s tem, da so nove tehnologije vse bolj krepile naše zavedanje o kontingentnosti in posredniški vlogi vseh subjektov (ne glede na to, ali gre za žive ali posnete / fotografirane performanse).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA