nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
(673), "Redefinitions of Abjection", str. 2. Rossova v sijajni razpravi o delu Hatoumove - ko jo je leta 1996 predstavila na srečanju Združenja umetnostnih kolidžev, jo je pospremila z videom - uporablja model, zelo podoben tistemu, ki sem ga razvila v tej knjigi in v drugih razpravah. Trdi, da nenadzorljivo telo izvablja nespodobne užitke, ki spodbijajo zamisel o telesu kot posodi in tudi kot okviru estetike (glej zlasti mojo razpravo "Interpreting Feminist Bodies: The Unframeability of", v: (ur.), The Rhetoric of the Frame: Essays on the Boundaries of the Artwork, Cambridge University Press, Cambridge in New, 1996, str. 223. To zamisel razvija tudi Michelle Hirschhorn v razpravi "Orlan: Artist in the Post-Human of Mechanical Reincarnation", diplomska naloga, Univerza v Leedsu, 1994, str. 8; delno objavljeno pod naslovom "Orlan Artist in the Post-Human of Mechanical Reincarnation: Body as Ready (to be Re-) Made", v: Griselda Pollock (ur.), Generations and Geographies in the
Visual Arts: Feminist Readings, Routledge, New in London, 1996, str. 110.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani