nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
(499) Stiles, "Schlagt Auf", str. 18. Schneemannova je obširno govorila in pisala o svojem uporu proti ločevanju med umom in telesom (o vizualni moči [moškega pogleda] in ženskem telesu kot objektu, o teoriji nasproti telesnosti), ki ga je najti v številnih teorijah postmoderne umetnosti; glej Schneemann, More Than Meat Joy in različne navedke Schneemannove v Levi, "Love Rides Aristotle through the Audience: Body, Image, and Idea in the Work of Carolee Schneemann", v: Carolee Schneemann: Up to and Including Her Limits, str. 26. Kot sem nakazala na začetku poglavja, je s tem povezana zmožnost erotike in čutnosti za rušenje teh meja. Kot prek opažanja Marcuseja, da "je bila kognitivna funkcija čutnosti ves čas deležna minimiziranja. (...) Čutnost [je] 'najnižja' zmožnost", trdi Leslie C., čutnost tako postane "idealno sredstvo reprezentacije, ki naj izzove modernistično umetnostno prakso, utemeljeno na vidu".
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani