nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
(375) Merleau-Ponty, Phenomenology of Perception (1945), prev. Colin, Humanities Press, New, 1962, str. 102.
(376) Razprava Kraussove o načinu, kako postmoderni umetniki, ko gre za ustvarjanje umetnosti, prestavijo poudarek z "notranje logike" formalizma (pri kateri velja, da je znak povezan z referentom vzdolž fizične osi) na pojmovanje slik kot praznih znakov, zakrije, da imajo takšne raziskave drugačno vrednost za umetnike kot za umetnice, to pa zaradi njihovega različnega razmerja do formalistične tradicije (umetniki - vsaj beli, zahodni moški umetniki - imajo identifikacijski interes, ko gre za ovekovečenje določenih vidikov te tradicije, četudi utegnejo ironizirati nekatere druge). Glej, "Notes on the Index: Part 1" in "Notes on the Index: Part 2", v: Originality of the Avant-Garde, str. 196.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani