nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Tozadevno so moji pogledi veliko bližji Haraway, ki je premik k postmodernizmu artikulirala v smislu gospodarskih in tehnoloških preobrazb, vendar samo toliko, kolikor so povezane s preobrazbami subjektivitete (vse večja kulturna vidnost in potenca nestalnega "kiborškega" subjekta); glej "A Cyborg Manifesto: Science, Technology, and Socialist-Feminism in the Late Twentieth Century", v: Simians, Cyborgs, and Women: The Reinvention of Nature, Routledge, New, 1991; slov. prevod Opice, kiborgi in ženske: reinvencija narave, prev., Koda, Študentska založba, ŠOU, 1999.
(198) Ne trdim, da gre pri razliki med postmodernistično in modernistično performativnostjo zgolj za spremembo v umetnikovi originalni intencionalnosti (verjamem, da je nikoli ne moremo spoznati, predvsem pa nikoli ni bila v celoti stalna in opredeljiva). Raje vztrajam pri tem, da se kompleksni način, na katerega umetnik postane uprizorjen (to stori umetnik, fotograf, ki naredi njegov portret, umetnostni kritik ali
zgodovinar - tako sočasno kot tudi pozneje itn.) kot subjekt, iz obdobja v obdobje premešča.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani