nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
(181) Zlasti je s primerno subtilnostjo raziskovala povezave ter razhajanja med Cageom in abstraktnimi ekspresionisti; razprava "Finishing School: Cage and the Abstract Expressionist Ego", v: Critical Inquiry, št. 19, poletje 1993, str. 628. Jonesova poudarja Cageovo delo (zlasti v povezavi z Rauschenbergom in Jaspersom Jonesom v 50. letih) kot primarno za razpad "abstraktnoekspresionističnega ega"; Cage odpre delo za gledalsko udeležbo, tako da "delovanje zdrsne od ustvarjalca k mimoidočemu" (str. 647). Ta opredelitev je združljiva z mojo artikulacijo body arta in performativnega umetniškega subjekta kot radikalnega odstiranja telesa modernističnega umetnika in krogov interpretativne želje (krogov, ki so v modernistični razlagi sklenjeni). Zanimiva je tudi trditev Jonesove, da kontrapunkt abstraktnoekspresionističnemu egu, ki so ga ponudili Cage, Rauschenberg in Johns, črpa moč iz njihovega uveljavljanja umetniškega subjekta kot gejevskih umetnikov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani