nova beseda iz Slovenije

Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:

Toda Tomkins poudarja: "Cageovo zavračanje umetnikovega osrednjega nadzora", zavračanje, ki bi ga sama pripisala njegovemu odpiranju za umetniški proces skozi performativnost, "je bilo krivoverstvo, ki se je veliki večini [abstraktnih ekspresionistov] zdelo preprosto slabo ali zanesenjaško" (Tomkins, Off the: Rauschenberg and the World of Our, Penguin, Harmondsworth, Middlesex, 1980, str, 69).

(177) RoseLee Goldberg, Performance: From Futurism to the Present, popravljena izdaja, Abrams, New, 1988.

(178) Glej pisanje Brentano v Outside the Frame: Performance and the Object, A Survey History of Performance in the USA since 1950, Cleveland Center for Contemporary, Cleveland, 1994; in Huyssen, "Back to the Future: Fluxus in Context", v: In the Spirit of Fluxus, Center, Minneapolis, 1993, str. 140. Takšen teleološki model vpliva in kulturnega napredka, ki je sam po sebi modernističen, je v še značilnejši obliki najti v Greenbergovem poskusu v "American-Type' Painting", da Pollocka in njegovih kolegov ne bi opredelil kot popoln prelom z evropskim modernizmom (kot je naredil v "American Action Painters"), marveč kot njegovo nadaljevanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA