nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
(165) Ko gre za eksplozijo body arta od konca 60. let do sredine 70. let, je pomenljivo, da je retrospektiva Pollockovega dela, ki so jo leta 1967 pripravili v Muzeju moderne umetnosti v New, vsebovala velike povečave Namuthovih fotografij umetnika (glej, "Namuth's Photographs and the Pollock Myth", b. p.). Obnovljeno produkcijo pollockovskega performativa, ki se je zgodila v tolikšnem obsegu in v takšni utrdbi modernizma, bi lahko razumeli kot znamenje vlaganja v performativno telo umetnika (na katero se, sicer veliko posrednejše, nanašajo besedila o minimalizmu, izmed katerih so se mnoga pojavila v približno istem času; tekst Frieda " and Objecthood" se je, denimo, pojavil junija istega leta v Artforumu, ponatis v: Battcock (ur.), Minimal: A Critical Anthology, Dutton, New, 1968, str. 116.
(166) Allan Kaprow, "The Legacy of Pollock", v: News, letnik 57, št. 6, oktober 1958, str. 24. Kaprow z razvidno avantgardistično retoriko spregovori mlajši generaciji umetnikov,
ki se navdihujejo pri spoštovanje vzbujajoči osebnosti, kakršno je bilo najti v razpravah o Pollockovih delih: "Bil je (...) utelešenje našega prizadevanja za absolutno osvoboditev in skrivaj negovane želje, da bi prevrnila stare mize s črepinjami in plehkim šampanjcem.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani