nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
(57) Glej, na primer, "Re-Viewing Modernist Criticism" Mary Kelly, zlasti str. 95. Če je bilo v 60. letih za številne ameriške umetnike izjemno pomembno delo Merleau-Pontyja (tudi za tiste, ki so se ukvarjali z body artom, kot sta in Acconci), je od 70. let naprej umetnostni diskurz pri svojem hitenju proti lakanovski psihoanalizi (pogosto, čeprav zagotovo ne v primeru Kellyjeve, prek sekundarnih modelov iz filma in literarne teorije) Merleau-Pontyja bolj ali manj obšel. Poleg pisanja in umetniškega delovanja Mary Kelly je bila ključna sila pri odvračanju od telesa psihoanalitična kritika Mulvey z naslovom "Visual Pleasure and Narrative Cinema" (prvič objavljena leta 1975 v Screenu), ki je obravnavala objektizacijo žensk v hollywoodskih filmih. Mulveyjeva na tem mestu trdi, da filmski kodi ustvarjajo implicitno moški "pogled ... svet ... in ... objekt, s tem pa proizvajajo utvaro po meri želje", ki jo je treba onemogočiti: "Preden bo mogoče postaviti pod vprašaj filme
mainstreama in užitek, ki ga ponujajo, bo treba uničiti prav te filmske kode in njihovo razmerje do formativnih zunanjih struktur."
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani