nova beseda iz Slovenije

Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:



(14) Kuramitsu, "Yayoi Kusama: Exotic Bodies in the Avant-Garde", neobjavljen spis, ki je bil napisan za dodiplomski seminar Esencializem in reprezentacija, ki sta ga v pomladnem semestru leta 1996 na Univerzi v Kaliforniji v Riversideu / UCLA vodila in Donald Preziosi. Podoba je sorodna s performativnim samorazstavljanjem Kusamove na plakatu za njen Predstava podobe med vožnjo (Driving Image Show) v Galeriji Castellane v New spomladi 1964; reprodukcija je objavljena v J. F. Rodenbeck, "Yayoi Kusama: Surface,, Skin", v: M. Catherine de Zegher (ur.), Inside the Visible: An Elliptical Traverse of 20 th Century, MIT Press, Cambridge in London, 1996, str. 148. Glej tudi fotografijo Burckhardta iz leta 1964, ki prikazuje Yayoi Kusamo, kako v Kopičenje: predstava tisočih čolnov (Aggregation: One Thousand Boats Show) gola pozira v Galeriji v New; reprodukcija je objavljena v Bhupendra Karia (ur.), Yayoi Kusama: A Retrospective, Center for International Contemporary Arts, New, 1989, str. 24; in novejši članek Calvina Tomkinsa o Yayoi Kusami "On the Edge: A Doyenne of Disturbance Returns to New", v: New Yorker, letnik 72, št. 30, 7. oktober 1996, str. 100. Kuramitsu dolgujem zahvalo, ker me je seznanila s tem vidikom opusa Yayoi Kusame in me pripeljala k najboljšemu viru, umetnici. Hvaležna sem tudi Lynne Zelavansky, kustosinji prihajajoče retrospektive del Yayoi Kusame v Okrožnem muzeju v Los, ker se je bila pripravljena pogovarjati o delih Yayoi Kusame.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA