nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Daleč od tega, da bi bil človek v tem konceptualnem / vizualnem prostoru raztelešen, kot trdi tehnoteorija; vseeno trdim, da se s konicami najobčutljivejših delov svojega telesa identificiramo z Andersonovo kot violinistko / performerko. Morda pa smo deležni spodbude, če uporabim besede tehnoteoretičarke Morse, da se inkorporiramo v "Andersonovo" kot osebo, katere javne identitete oblikujejo to partikularno podobje. (636) Ali kot je o CD--u rekla Andersonova: "Všeč mi je zamisel o sodelovanju s to novo osebo, ki ni več pasiven bralec, pasiven gledalec, marveč nekdo, ki skupaj s tabo nekaj počne."(637) Takšno interaktivno delovanje, ki očitno in nedvoumno poteka s posredovanjem tehnološke pridobitve z imenom računalnik, na neki čuden način oponaša temeljno strukturno prvino živega performansa, ko naša dejavnost kot občinstva / sodelujočih lahko potencialno v temeljih spremeni performerjevo delovanje. Čeprav je živi performans očitno "avtentičnejši", ker je fenomenološko
neposrednejši, ima za posledico intersubjektivno razmerje, ki ga, podobno kot v primeru CD--a, omejujejo performerjeva izhodišča (tako kot programirani kodi pri Andersonovi v določeni meri usmerjajo naše dozdevno prosto gibanje po "motelu"), obenem pa je kot oblika komunikacije v celoti posredovano.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani