nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Opažanje Haylesove, da "postanemo kodi, ki jih uporabljamo", se spremeni v spoznanje Andersonove, da ji raznovrstni kodi glasovnega modulatorja omogočajo "izrekanje različnih stvari"(631). Če so njena zgodnejša dela iz 70. let, in to je dokaj značilno za ta čas, govorila o "občinstvu kot o performerjih", je njeno telo / jaz v poznejših, bolj hipertehnologiziranih stvaritvah tehnološki performativ, ki mutira znotraj lastnih tehnoartikulacij in tudi v razmerju do tega, čemur pravi "elektronsko" občinstvo; eksponentno se širi hkrati z vdorom njenega dela v množične medije, kot so plošče in filmi. (632) Andersonova z rabo opreme, kot so videoočala z majhno videokamero, ki bere in fotografira občinstvo ter ga med nastopom projicira za svoj hrbet (in s tem občinstvo brez njegove vednosti naredi za performerje), uprizarja reverzibilnost subjektivitete in objektivitete, ki jo tehnologija dramatizira in pretira. (633) Kdo so subjekti umetnosti? Kdo so njeni
objekti?
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani