nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Wilkejino pozunanjenje temeljnega manka subjektivitete (ki ga zahodna kultura nedvoumno enači z ženskostjo) je povezano tudi z marksistično kritiko načinov, kako je telo v domeni blagovne kulture obsojeno, da učinkuje kot ranjen objekt (kot "žensko"). Wilkejeva z erotičnim in umetniškim uprizarjanjem svojega telesa / jaza (kot subjekta in objekta umetnosti) - pri tem se je navdihovala pri spolni revoluciji iz 60. let - raziskuje marcusejevski ideal o umetnikovi zmožnosti, da z desublimatorno prakso preoblikuje meščanski kapitalizem. (551) Wilkejine "performalistične" fotografije obravnavajo način, kako režim vizualnega oropa telo volumna in ga vključi v blagovno utemeljeno dinamiko objektivacije (če odmislimo prostitucijo, ugotovimo, da je prav telo-kot-podoba - in ne utelešeni subjekt - tisto, ki ima v naši kulturi najbolj fluidno menjalno vrednost):
Vizualni predsodki so povzročili svetovne vojne, pohabljanje, sovražnosti in
odtujenost, ki jo proizvaja strah pred "drugim".
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani