nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Ne morem se osvoboditi Wilkejinega ponavljajočega, hiperfemininega narcizma, zato ga tukaj omenjam (in morda je prav to dinamika, ki je najbolj motila feministične kritičarke, ki želijo razdreti modernizem ter sočasno ohraniti njegovo obljubo kritiške avtoritete).
Kot nakazuje kritika Liujeve, konvencionalni levičarski modeli estetike razumejo kolaps razdalje med gledalcem in objektom kot natanko tisto, kar prakso naredi za politično sumljivo. V smislu, ki izhaja iz Brechtove teorije potujitve, je mogoče ta kolaps razumeti tudi kot nekaj, kar prinaša preveč zlahka dostopen užitek, preveč lahko zadovoljitev želje - to pa naj bi onemogočilo kritiko prevladujočih sistemov označevanja. (544) Po feminističnih trditvah, ki izhajajo iz polemike Mulveyjeve v razpravi "Vizualni užitek in narativni film", izguba razdalje spodbuja seksističnost in grabežljivost "moškega pogleda"; pri hooks in protirasističnih piscih pa je bližina nevarna, ker zavrača razliko in privilegira
totalizirajoče učinke "bele prevladujoče kulture"(545).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani