nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Tudi Hrana za duha (Food for the Spirit, 1971) odpira možnosti za kognitivni (in s tem dejaven ter potencialno "transcendenten") ženski umetniški subjekt. Korraine O'Grady je opisala to delo kot "performans v zasebnem ateljeju, v katerem je Piperjeva fotografirala telesne in metafizične spremembe, ki so pri njej nastopile med dolgotrajnim obdobjem postenja in prebiranja Kritike čistega uma"(488). Projekt je prišel v javnost šele leta 1981, ko je Piperjeva izdala serijo fotografij, ki so dokumentirale izvorni performans; v retrospektivnem katalogu o delu Piperjeve iz leta 1987 je ena sama fotografija, ki prikazuje golo Piperjevo, kako gleda v zrcalo in tik pod prsmi drži fotoaparat. (489) O'Gradyjeva trdi, da je to podoba, ki opredeljuje delo kot "katalitičen trenutek za subjektivni črni akt"(490).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani