nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Vsako od teh del, ki še zdaleč niso zgolj preprosto radikalna in subverzivna ali zgolj regresivna in falocentrična, hkrati strateško omaje maskulinistično modernistično paradigmo umetniške subjektivitete (zlitje falosa / penisa / umetnika) in jo po svoje tudi krepi. Momenti tega zlitja penisa / falosa, ki se mi zdijo najbolj erotični in razdiralni, so tisti, v katerih je naelektrenemu razmerju do interpreta dovoljeno priplavati na površje (momenti, za katere upam, da sem jim s svojim branjem prepričljivo sledila).
V skladu z modelom, ki ga je ponudila Silverman, bi lahko zasilno trdili, da te momente zaznamujejo trenutki "heteropatske identifikacije", situacija, v kateri je popoln transfer subjektivitete deležen tolikšne spodbude, da se jaz intersubjektivno artikulira v razmerju do drugega. (448) Kot sem razložila, Acconcijevo body delo spodbuja našo izmenjavo z njim; dinamično kroženje želje med pričami teh mazohističnih dejanj in njihovim subjektom / objektom, (moškim)
umetnikom, prej spodbuja kot pa potlačuje ali prikriva; mi smo tisti, ki postanemo očitni in aktivirani udeleženci v sadomazohističnem transferju, skozi katerega umetniška dela dobijo pomen v družbenem.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani