nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Tako kot krvavi obredni performansi dunajskih akcionistov Nitscha in Schwarzkoglerja tudi Preboden priklicuje Kristusovo križanje in mučeništvo svetnikov; Burdna metaforično umešča na raven božanske umetniške žrtve, kakršno je dosegel samomorilni Pollock. (405)
Burdnovo suhoparno in neposredno predstavljanje dokumentacije, njegovo brezizrazno podrejanje nasilju drugih (ki ga je ukazal in / ali tankovestno nadziral in zasnoval prav on) nenehno ponavlja normativne kode moškega umetniškega genija-kot-transcendentnega; in vendar je to nenehno ponavljanje tako vztrajno in tako pretirano, da bi bilo mogoče Burdna razlagati tudi kot umetnika, ki s parodijo rahlja te kode. (406) Nasprotno pa Acconci v performansih in izjavah nenehno poudarja svojo ranljivost, v njih razkriva nenavadno občutljivost za to dvojno vez pri moških umetnikih, ki v senci pollockovskega performativa preučujejo mazohistične prvine moškosti. Acconci tudi pogosto pokaže globoko zavedanje o kontingentnosti
pomena in izmuzljivosti lastne intencionalnosti:
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani