nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Acconcijevo raziskovanje moške subjektivitete je leta 1969 in 1970 potekalo v preprostih oblikah, v katerih je prevzel vlogo napadalca - pogosto, mazohistično, napadalca samega sebe. Acconci je v Zaščitnih znakih (Trademarks, 1970) zagrizel v svoje telo (da bi "ustvaril (...) biografijo, javni zapis"), pri čemer je agresivnost nad sabo uporabil za potrjevanje svoje osebnosti; tudi tokrat je za seboj pustil sledove akcije, le da na sebi, in ne v okolju. (384) V Delu s sledenjem (Following Piece) in v Performativnem testu (Performance Test) iz leta 1969 je Acconci sadistično deloval na druge - v prvem delu z resničnim zasledovanjem (neznancem je sledil, dokler niso vstopili v svoj zasebni prostor) in v drugem z nasilno rabo pogleda (strmel je v vsakega posameznika v občinstvu).
Acconci v vseh teh primerih vzpostavi dinamiko agresije in viktimizacije - pri čemer je sam bodisi v vlogi žrtve ali mazohista (v Zaščitnih znakih) bodisi
sadističnega napadalca (v Zaščitnih znakih, Delu s sledenjem in Performativnem testu).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani