nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
(V primerjavi z nekaterimi radikalnimi feminističnimi body deli iz 70. let se neizogibno zdi nazadnjaški, zlasti zaradi izkoriščanja brezimnih golih žensk ter proizvajanja in prodajanja slik, ki dokumentirajo njegove akcije, a se v kontekstu Pollocka in umetnostnega diskurza 50. let zdi, da gre pri njem za zavestno ironijo in radikalno premestitev.)(273)
je s preoblikovanjem pollockovskega performativa v tesnem dialogu z nekoliko starejšim francoskim abstraktnim slikarjem Georgesom Mathieujem, ki je bil v 50. letih eden prvih zagovornikov rosenbergovskega modela Pollocka na pariškem prizorišču. Mathieu je oblikoval nekakšen most med Pollockovo zastrto in Kleinovo bujno performativnostjo: na javnih performansih je ustvarjal slike velikih formatov, in vendar je bil in je še vedno znan izključno po teh "organiziranih slikah" ( je najbolj razvpit po performansih, znanih na osnovi fotografske dokumentacije).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani