nova beseda iz Slovenije

Ariel Dorfman in Armand Mattelart: Kako brati Jaka Racmana, Maska 2007, poved v sobesedilu:

Ker dodatna "kopija" izdelka tiskovne agencije ali predvajanje celovečernega filma oziroma televizijskih serij nima očitne ali "racionalne" cene, obstaja več načinov, ne zgolj običajni način nižanja in prilagajanja cen.*



Seveda takšna cenovna politika stre domačo produkcijo v tržnih ekonomijah, kajti strošek oddaje ali filmske kopije je mogoče ohranjati na ravni, ki je celo nižja od stroškov osvetlitve studia ali tega, da si priskrbiš večjo zalogo praznih filmov.
Dobesedno brezplačna distribucija oddaj in filmov po cenah, ki so naravnane po meri vsake posamezne države, je potemtakem dobra začetna naložba v ekonomijo, ki utegne postati premožnejša, ne da bi obenem razvila lastne zmogljivosti za medijsko produkcijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA