nova beseda
iz Slovenije
Ariel Dorfman in Armand Mattelart: Kako brati Jaka Racmana, Maska 2007, poved v sobesedilu:
Prvi, "Quienes son los Dueños de los Medios de Comunicación en América", govori o analizi strukture in lastništva množičnih medijev v Latinski Ameriki, zlasti v Kolumbiji, Čilu, Mehiki in Peruju, njihovi odvisnosti od ameriških poslovnih interesov ter o politiki čilske in perujske vlade, ki skušata oživiti svoj tisk in radio. Drugi, Los Dueños de la Television", je študija strukture moči na Televiziji ter nadzora, ki ga nad njo izvajajo ABC, CBS in Life. Tretji, "El Negocio de la Publicidad en la Televisión", je analiza oglaševanja na Televiziji: produkcija televizijskih oglasov, njihovi učinki ter vzajemna povezanost ekonomskih interesov ameriških oglasnih agencij (J., McCann-Erickson) in ameriških poslovnih sponzorjev.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani