nova beseda iz Slovenije

Stane Možina idr.: Management, nova znanja za uspeh, poved v sobesedilu:



Po Ansoffu naj bi bili to ključni dimenziji razvojnega problema podjetja, ki glede na to, ali bo podjetje zadržalo nespremenjeno/i podstrukturo/- i ali razvilo novo/-i, omogočata definirati naslednje možne strategije rasti: obdelava trga (obe podstrukturi ostajata nespremenjeni), razvoj trga (novosti le v tržni podstrukturi), razvoj proizvoda (novosti le v proizvodnem programu) in diverzifikacija (novosti v obeh kritičnih podstrukturah podjetja).

Od vseh vrst strategije rasti je seveda najbolj zahtevna in tvegana strategija diverzifikacije, ki pomeni, da bo treba v poslovni program organizacije uvesti novo skupino (ali nove skupine) proizvodov oz. storitev, s katero (katerimi) bo organizacija skušala osvojiti nove trge, ob tem pa bo morala spremeniti svojo tehnološko osnovo (celotno proizvodno usposobljenost).
Te strategije lahko pomenijo strategijo integriranja organizacije naprej ali strategijo integracije nazaj, strategijo koncentrične (povezane) diverzifikacije ali pa tudi strategijo konglomeratne (nepovezane) diverzifikacije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA