nova beseda iz Slovenije

Stane Možina idr.: Management, nova znanja za uspeh, poved v sobesedilu:



Strategija rasti pomeni možno poslovno usmeritev cele organizacije k povečevanju obsega in velikosti. Pogosto so že strateški cilji organizacije usmerjeni v njeno rast in razvoj. H. I. Ansoff5 je že pred mnogimi leti ponudil svoj koncept kot matriko ali vektor rasti podjetja, ki temelji na predpostavki, da je njegova rast povezana ali z razvojem proizvodnega programa (podstrukture proizvoda) ali z razvojem trga (tržne podstrukture).

Po Ansoffu naj bi bili to ključni dimenziji razvojnega problema podjetja, ki glede na to, ali bo podjetje zadržalo nespremenjeno/i podstrukturo/- i ali razvilo novo/-i, omogočata definirati naslednje možne strategije rasti: obdelava trga (obe podstrukturi ostajata nespremenjeni), razvoj trga (novosti le v tržni podstrukturi), razvoj proizvoda (novosti le v proizvodnem programu) in diverzifikacija (novosti v obeh kritičnih podstrukturah podjetja).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA