nova beseda iz Slovenije

Stane Možina idr.: Management, nova znanja za uspeh, poved v sobesedilu:

Kakšen obseg prodaje pričakujemo, kakšne njene stopnje rasti, kakšni naj bodo v nekem prihodnjem trenutku naš konkurenčni položaj, rentabilnost, denarni tok (cash flow), kakšni naj bi bili doseženi rezultati raziskovalno-razvojnega dela v celotni organizaciji in še drugi cilji so tudi pomembna sestavina korporacijske strategije diverzificirane organizacije.

Glede na navedeno se korporacijska strategija nanaša na razvoj osnovnih materialnih podstruktur organizacije, tj. proizvodnega programa, tržne in tehnološke podstrukture, na rast, tveganje, denarne tokove in uspešnost.
Zaradi značilnosti korporacijske strategije je jasno, da se z njo srečujemo le na ravni celotne organizacije, če je le-ta vsaj nekoliko diverzificirana ali če planira razvoj v takšno smer.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA