nova beseda
iz Slovenije
Stane Možina idr.: Management, nova znanja za uspeh, poved v sobesedilu:
Te nastajajo navadno v obliki zahtev po izrabljanju ekonomije obsega, diferenciacije proizvoda, blagovne znamke, zahtevanega velikega obsega naložb, nemožnosti za pristop k prodajnim kanalom, v absolutnih stroškovnih prednostih obstoječih konkurentov v panogi, ki izvirajo iz učinkov krivulje učenja in pristopa do potrebnih surovin in materialov, v zakonodajnih ovirah idr.
Določljivke pogajalske moči dobaviteljev so v diferenciaciji vložkov, stroških spreminjanja dobaviteljev, odsotnosti nadomestnih vložkov, v številu oziroma koncentraciji dobaviteljev, pomenu obsega dobav za dobavitelja, relativnih stroških nabavljenega glede na vse nabave panoge, v vplivu inputov na stroške ali na diferenciacijo proizvodov panoge, v relativni nevarnosti integriranja naprej v primerjavi z relativno nevarnostjo integracije nazaj podjetja v panogi.
Za panogo štejemo vsak dobro opredeljen trg, na katerem so kupcem na prodaj podobni ali zelo
sorodni proizvodi ali storitve.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani