nova beseda
iz Slovenije
Stane Možina idr.: Management, nova znanja za uspeh, poved v sobesedilu:
Najpomembnejše informacije, ki jih podjetja pridobivajo v procesu benchmarkinga, so informacije o izdelkih in storitvah, o proizvodnih procesih, o izvajanju podpornih funkcij, o doseženih poslovnih rezultatih (stroških, prihodkih, kazalcih o proizvodnji in kazalcih kakovosti) in o strategiji (o kratkoročnih in dolgoročnih planih ter o procesu planiranja v organizaciji).9 Cilj benchmarkinga je pospešiti proces poslovnih sprememb, ki vodijo do novosti in nenehnih izboljšav v izdelkih, storitvah in procesih - kar se kaže v popolnem zadovoljstvu kupcev in v konkurenčnih prednostih - z uvajanjem izboljšav poslovnih procesov in najboljših praks podjetij, ki so znana po odličnosti v izvedbi.
Benchmarking je proces primerjanja postopkov in opravil določenega poslovnega procesa s podobnimi procesi v svetovno uspešnih podjetjih/ organizacijah.
Cilj benchmarkinga bi zato lahko označili tudi z namero doseči in preseči najboljše,
s čimer je treba najprej določiti, kaj je tisto, kar je najboljše in s čimer se primerjamo, nato to doseči in končno preseči.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani