nova beseda
iz Slovenije
Jelica Šumič Riha, Mutacije etike, poved v sobesedilu:
Ali tak poskus, ki hoče poslej etiko opreti na radikalno drugost - taki točki zunaj univerzuma, taki skorajda nezamisljivi zunanjosti je E. Levinas, kot je znano, dal ime: "Čisto Drugi" - ne pomeni padca, degradacije etike v teologijo, kot Badiou očita teoretiku etike Drugega par excellence?
Raziskovati potenciale etike neskončnega v globaliziranem svetu zahteva, da ponovno postavimo vprašanje o statusu subjekta v neskončnem univerzumu v upanju, da bomo prišli do odgovora na drugo vprašanje, tisto, ki neposredno zadeva etiko, namreč vprašanje: kaj je neskončno za subjekta? Kot Milner upravičeno opozarja, se Kant in Freud glede tega vprašanja vsaj na prvi pogled ločita: za Freuda, in sploh za psihoanalizo, kot je znano, je točka, na kateri je subjekt pripet na neskončno, vpisana v samo telo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani