nova beseda
iz Slovenije
Ernest Ženko: Totaliteta in umetnost: Lyotard, Jameson in Welsch, Založba ZRC, 2003, poved v sobesedilu:
Njegova estetika temelji na prepričanju, da kombinacije teh čistih, nepredmetnih oblik zaznamujejo subjektovo naravnanost do vsega, kar vidi, in tudi položaj subjekta v svetu nasploh.
"Malevič domneva, da so bili ti suprematistični praelementi v naravi in v klasični umetnosti - čeprav umetniki v preteklosti te okoliščine niso zavestno reflektirali - v 'pravilnem', harmoničnem razmerju. Vdor tehnike je to harmonijo uničil; zato bi bilo nujno razkriti mehanizme, ki so v preteklosti delovali na nezavedni ravni, se naučiti njihove zavestne uporabe in jih podrediti režiji vsezajemajočega, organizirajočega in harmonizirajočega umetniškega hotenja, ki bo v novem, tehniškem svetu ponovno vzpostavilo njihovo harmonijo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani