vipava (962-1.061)

S kolesi po poteh obeležij vojne 1991      Vipava      -Društvo Sever in Veterani vojne za Slovenijo  D
Pinko Tomažič, Tamburaški orkester osnovne šole      Vipava      in Kulturnozgodovinsko društvo Triglav iz Kamnika  D
V Vipavo vabijo novogoriško univerzo      Vipava      - Vipavska občina je po besedah župana Ivana  D
občinsko priznanje je šlo v roke Osnovni šoli      Vipava,      plaketo občine je župan izročil zborovodji Matjažu  D
za infrastrukturo v vipavskih obrtnih conah      Vipava      -Predstavniki občine Vipava in podjetja Gradišče  D
Vipava - Predstavniki občine      Vipava      in podjetja Gradišče iz Cerknice so včeraj podpisali  D
Osrednji vipavski trg bo dobil novo kanalizacijo      Vipava      -Gradnja kanalizacijskega omrežja na osrednjem  D
Kadil bo      Vipava      -Neznanec je v sredo okoli 3. ure zjutraj zlomil  D
dosegla zgolj polovico običajne? Dornberk,      Vipava,      Kromberk -Letošnja letina breskev v Vipavski  D
Branko Tomažič, direktor Kmetijske zadruge      Vipava,      zato meni, da bi morale biti letošnje odkupne  D
Vojaška praksa študentk in študentov FDV v Vipavi      Vipava      -Študentke in študenti obramboslovja na ljubljanski  D
Ajdovščina - V Kmetijski zadrugi      Vipava      so včeraj začeli odkupovati breskve za ajdovski  D
plačali za kilogram sadja. V Kmetijski zadrugi      Vipava      sicer menijo, da bi morali zaradi neugodnih  D
Streho nad glavo do zdaj dobilo že 16 družin      Vipava      -Štirinajst mladih prostovoljcev, večinoma dijakov  D
prostovoljcev, večinoma dijakov Škofijske gimnazije      Vipava,      se je v nedeljo odpravilo na enotedenski delovni  D
2000 vsako leto skupaj s Škofijsko gimnazijo      Vipava      organizirajo tudi delovni tabor mladih, ki kot  D
Ustavil delo na gradbišču      Vipava      -Delavci na gradbišču avtoceste v Vipavi so  D
sklenitvijo večletne pogodbe med Kmetijsko zadrugo      Vipava      in Fructalom, po kateri ajdovsko podjetje delno  D
Manjšinski delničarji, kot na primer Kras, KZ      Vipava,      Zveza bank iz Celovca, Max Com. in posamezniki  D
Pričakujejo dobro letino Dobrovo,      Vipava      -V Goriških brdih in Vipavski dolini se je včeraj  D
S kolesom neprevidno na prednostno      Vipava      -V nedeljo okrog 18.30 je v Vipavi 31-letni  D
Vipavska trgatev 2008 Od 11. do 14. septembra bo      Vipava      z okolico že v znamenju trgatve.Zlasti zanimivo  D
Umrl 14-letni traktorist      Vipava      -V ponedeljek okrog 16.05 se je na cesti Štanjel  D
imenujejo na primer Maribor, Ptuj, Ormož, Radgona,      Vipava      ali Leskovec pri Krškem ali še kateri kraj?  D
Vlomilci pustošili po Vipavi      Vipava      -V noči na soboto je neznana skupina storilcev  D
Bogdan Vidmar Grabrijanova 19,      Vipava      Odtisi in lekcije predsedovanja EU   D
Vladimir Anžel, ravnatelj Škofijske gimnazije      Vipava,      pa nam je dejal, da upa, da bo šolski minister  D
medijem, ki omogočate to razpravo. Bogdan Vidmar,      Vipava      Delo, 10. novembra   D
Dragica Čuk Novak Manče 4,      Vipava      Prava meja s Hrvaško   D
Karitas v Ajdovščini in Vipavi Ajdovščina,      Vipava      -Ob letošnjem tednu Karitas, ki nosi naslov  D
še monitoring jegulje kot zavarovane vrste (     Vipava,      Rižana, kanali ob morju), ugotavljali bodo razširjenost  D
cesti čez Rebrnice očitno še ne bo nameščal      Vipava,      Ljubljana -Dokončanje gradnje hitre ceste čez  D
vode, nekatere reke (Ljubljanica, Gradaščica in      Vipava)      pa so se približale ravni dvoletnih visokih  D
Bo pomirjen?      Vipava      -Neznanec je v petek pozno ponoči razbil steklo  D
Bogdan Vidmar Grabrijanova 19,      Vipava      Don Camillo in Peppone v osnovni šoli   D
Med nebom in zemljo v Vipavi in Ajdovščini      Vipava,      Ajdovščina -V Vipavskem hramu bodo jutri ob  D
OŠ Gustav Šilih, Maribor), Lea Kranjc (CIRIUS      Vipava)     , Špela Kranjc (CUDV Črna na Koroškem) in Daša  D
milijona evrov dobička, v Kmetijski zadrugi      Vipava      že odpuščajo in zapirajo nekatere odkupne postaje  D
nekoliko več,« ugotavlja direktor Kmetijske zadruge      Vipava      Branko Tomažič.»Trgovski sistemi dobijo poceni  D
varovanec Varstveno delovnega centra Ajdovščina -      Vipava,      je na svetovnih zimskih igrah Specialne olimpijade  D
Specialne olimpijade še 13-letna Lea Kranjc (CIRIUS      Vipava)     , ki je osvojila srebro na lažji ravni.Za udeležence  D
Fama: dobiček majhen, a dragocen      Vipava      - Vipavsko trgovsko podjetje Fama, ki je v stoodstotni  D
Ljubljane, Miren, ter učitelji s škofijske gimnazije      Vipava,      gimnazije Idrija, gimnazije Murska Sobota, šolskega  D
Kradejo rezervne dele, gorivo in stroje      Vipava,      Nova Gorica -V noči na četrtek je neznanec v  D
Spoznavali bodo klarnico      Vipava      -V Vinoteki Vipava pripravljajo jutri ob 19  D
Vipava - V Vinoteki      Vipava      pripravljajo jutri ob 19. uri večer, namenjen  D
Unija Istranov naj se odpove vsem akcijam      Vipava      -V Zvezi za Primorsko (ZZP) so včeraj objavili  D
Delavnice so boljše od predavanj      Vipava      -V Škofijski gimnaziji v Vipavi so včeraj pripravili  D
Urejanje struge reke Vipave Občina      Vipava      bi rada celovito uredila strugo med hitro cesto  D
dokumentacije naložba morda šele leta 2012      Vipava      -V vipavski občini že nekaj let razmišljajo  D
in Renč. V spodnji Vipavski dolini je reka      Vipava      s pritoki marsikje poplavila: po do zdaj zbranih  D
tudi v občini Renče - Vogrsko, kjer je reka      Vipava      poplavila ceste in odrezala južni del občine  D
Pogačnik postavil steber ob hitri cesti V občini      Vipava      so prisluhnili konceptualnemu umetniku in geomantu  D
Proslavo pripravlja Zveza borcev NOB Ajdovščina -      Vipava.      K. Ž. Plesni praznik ob izjemnih uspehih ajdovski  D
dejavnosti enot vojašnice Bohinjska Bela, Vrhnika,      Vipava,      Cerklje ob Krki in Celje. S. D. Žalna seja  D
nadzornega sveta Družbe za avtoceste RS Šempeter,      Vipava      -Čeprav na Darsu zagotavljajo, da bodo storili  D
prost, dogodek pa organizira ZB NOB Ajdovščina -      Vipava.      K. Ž. Dnevi pohodništva na Mostu na Soči   D
Padel in si poškodoval hrbet      Vipava      -Na Gradiški turi nad Vipavo se je v soboto  D
podpora za zeleno trgatev je 100.000 evrov      Vipava      -V Vipavski dolini je precejšnje razburjenje  D
razburjenje povzročil poziv Kmetijske zadruge      Vipava      in podjetja Agroind, da lahko vinogradniki dobijo  D
v Vipavski dolini vino očitno ostaja, sta KZ      Vipava      in Agroind vinogradnike pozvala h koriščenju  D
ugotavlja Branko Tomažič, direktor Kmetijske zadruge      Vipava.     »Vinska kriza obstaja in s tem se pač moramo  D
Branko Tomažič, direktor Kmetijske zadruge      Vipava      in član nadzornega odbora Sklada kmetijskih  D
organizacije Zveze borcev za vrednote NOB Ajdovščina -      Vipava      za souporabo prostorov, sklenili pa so še, da  D
široke potrošnje na območju občin Ajdovščina,      Vipava,      Sežana, Hrpelje-Kozina, Koper, Izola in Piran  D
Slavila je ekipa celjskih kinologov      Vipava      -Športno kinološko društvo Ajdovščina je v sodelovan  D
Pojbič Pomoč Fructala in Kmetijske zadruge      Vipava      kmetom Za obnovo nasadov 16.000 sadik breskev  D
Bilje - Ajdovski Fructal in Kmetijska zadruga      Vipava      (KZV) bosta za obnovo sadovnjakov v Vipavski  D
Anton Balažič in direktor Kmetijske zadruge      Vipava      Branko Tomažič.Za vsako sadiko, ki stane najmanj  D
Predstavnik sadjarjev v Kmetijski zadrugi      Vipava      Franc Vodopivec pravi, da je dobrodošel vsak  D
kmetov,« je povedal predsednik Kmetijske zadruge      Vipava      Anton Šinigoj. Na nujnost obnove breskovih  D
od cen na svetovnem trgu in dogovora med KZ      Vipava      in Fructalom.»Lani smo za kilogram plačali 0  D
pravilni,« je ob včerajšnjem prazniku občine      Vipava      poudarila poslanka SDS Eva Irgl, ki se je v  D
Zastonj do pijače      Vipava      -Na gradbišču v Vipavi je med soboto in ponedeljkom  D
Kaj pa če se premakne ...      Vipava      -Konec junija je neznanca prineslo pod viadukt  D
Imago Sloveniae v Vipavi s tamburaši      Vipava      -Na trgu Pavla Rušta v Vipavi bo danes ob 21  D
Izolacijski material »izhlapel«      Vipava      -Izpred podjetja Kurivo v Vipavi so v noči na  D
Ajdovščina - Ajdovski Fructal in Kmetijska zadruga      Vipava      sta določili odkupno ceno breskev - 30 centov  D
Branka Tomažiča, direktorja Kmetijske zadruge      Vipava,      so v zadrugi sicer pričakovali enako odkupno  D
je znano, družba Fructal in Kmetijska zadruga      Vipava      tudi letos sodelujeta pri obnovi sadovnjakov  D
Vipavci so razočarani      Vipava      -Kljub obljubam, da se bo po novi hitri cesti  D
ilogramov teže, vsak pa naredi 1650 dvigov trupa. »     Vipava      spet postaja središče vojaškega življenja,«  D
pravzaprav plačilno okence v enoti Hranilnice      Vipava      na Cankarjevi 1b, v stavbi Kulturnega doma Postojna  D
mestnih blagajn v Mariboru in Celju. Hranilnica      Vipava      - če mestne blagajne ne bi bilo -za vsako plačilo  D
Zaposlitev za 45 ljudi      Vipava      - Vipavska občina bo konec leta dobila svoj  D
Zapletlo se je tudi tik pred zdajci, ko je občina      Vipava      konec julija zavrnila soglasje za tehnični pregled  D
Odprtje ceste čez Rebrnice še negotovo Razdrto,      Vipava      -Včeraj pozno zvečer so nam z ministrstva za  D
soglasja za tehnični pregled ni hotela dati občina      Vipava.      Celotni odsek hitre ceste od Razdrtega do  D
promet po hitri cesti Razdrto-Vipava Razdrto,      Vipava      -Včeraj pozno zvečer so nam z ministrstva za  D
V Vipavsko dolino odslej po hitri cesti      Vipava,      Razdrto -Včeraj ob šestih popoldne so po dolgoletnem  D
Ruše, Karitas Ajdovščina, Velenje Topolšica,      Vipava,      Lovrenc na Pohorju, Čebela Velika Polana ter  D
vremenskih razmer visoka stopnja sladkorja      Vipava,      Dobrovo -Trgatev se v Vipavski dolini in Goriških  D
in kislinsko sestavo grozdja. V vinski kleti      Vipava      1894, največji slovenski kleti, so doslej že  D
idealne,« meni Joško Ambrožič, glavni enolog kleti      Vipava      1894.Dodaja, da so trenutno dobre tudi kislinske  D
odkupom in v sodelovanju s Kmetijsko zadrugo      Vipava,      sicer še nimajo določenih odkupnih cen grozdja  D
Prvič bodo kronali vipavsko vinsko kraljico      Vipava      -Tradicionalna Vipavska trgatev z več desetletij  D
Nova Gorica in Center za razvoj podeželja TRG      Vipava.      Že pred Vipavsko trgatvijo je strokovno ocenjevan  D
Predstavitev ocenjevanja vipavskega vina      Vipava      -Rezultate strokovnega ocenjevanja vipavskih  D
bodo predstavili na degustaciji v Vinoteki      Vipava      v sredo, 16., in četrtek, 17., septembra, ob  D
Cigarete bo prodajal      Vipava      -V noči na četrtek je nekdo vdrl v kioska Dela  D