vikendih (376-475)

srednje šole, bila zelo malo doma, sploh ob      vikendih,      tako da nisem čisto redno spremljala.Zelo malo  G
Honorarno? Ob      vikendih.     Nekaj malega je treba zaslužiti.  G
Tudi? Nič popoldne, zvečer, ob      vikendih?     Ja, imamo popoldne dežurstvo.   G
podobno? Ker recimo to traja, ponavadi greš ob      vikendih      ven in to, tako da nisi ti 7 dni zaporedoma  G
ki prevažajo šolarje. Ob drugačnih urah in      vikendih      pa v Sevnico, razen z lastnim prevozom, ne morejo  G
občasne delavnice v počitniškem času ali pa ob      vikendih,      dočim objekt, ki bi pa bil 24 ur namenjen tovrstnemu  G
Soboto vidim, da je prazna. Popoldne, zvečer, ob      vikendih.     To je mesto duhov.  G
osvetlili ta parkirni prostor. Ker vemo, da se ob      vikendih      tukaj mladi zadržujejo, da je v igri alkohol  G
pametnega nismo dognali. Je res, da imamo ob      vikendih;      večinoma nedelje so bolj obremenjene za nas  G
ponedeljka do petka, nižja tarifa pa samo ob      vikendih.      Dodatnih storitev ni bilo, uporabniki pa so  P
edkrajevnih in mednarodnih telefonskih pogovorov. Ob      vikendih      bo enourni pogovor kjerkoli v državi z naročniškega  P
tradicionalni družinski obiski avtomobilskih salonov ob      vikendih      in vdihavanje tistega zanosnega smradu notranjosti  P
minuto tovrstne povezave plačali 14 tolarjev (ob      vikendih      in praznikih celodnevno pa 7 tolarjev), drugi  P
tolarjev), drugi naročniki pa 18 tolarjev (ob      vikendih      in praznikih celodnevno pa 8 tolarjev).Mobijevci  P
je to delala ona in se ne pritožuj, da te ob      vikendih      puščam samo."Seveda nobena od teh pomembnih  P
deodoranta bodisi znoja. Ker perilo perem samo ob      vikendih,      se zgodi, da so madeži že stari. Špela iz Ljublj  P
mladi par s pridom uporablja med kuhanjem ob      vikendih,      za družino, prijatelje ali samo zase. Melita  P
potrebuje štiričlanska družina za bivanje ob      vikendih      in prostih dneh. Idilično in mirno okolje sredi  P
Bukovec pravi, da imajo v petsto zidanicah in      vikendih      na Semiški gori in Stari gori več kot tisoč  P
športom, zjutraj teče, popoldne igra tenis, ob      vikendih      golf.Na sedežu Adidasa v Herzogenaurachu med  P
upravičeni še do povračila potnih stroškov ob prostih      vikendih,      zdravstvenega in nezgodnega zavarovanja, čas  P
Bristolu, nakupovalnih pohodih in predsedniških      vikendih      v Bregançonu ali v Lanterni v Versaillesu, ljubeznivo  P
ljudje zbirajo doma, s prijatelji ali družino, v      vikendih,      gredo v gostilne, restavracije, na smučanje  P
večji del osemletke med tednom hodil v šolo, ob      vikendih      pa o notranji izpolnitvi predaval desettisočglavim  P
tortica v enem izmed lokalov v Brežicah. Ob lepih      vikendih,      zaradi utrujenosti od treningov to sicer ni  P
zaželena, tako da se bomo tja hodili hladit ob      vikendih      in med počitnicami,« razmišlja. Šli bomo tja  P
vrhu stoji cerkvica, zraven je kmetija in ob      vikendih      priljubljena turistična točka, kjer včasih kaj  P
pa potrebščine za nepredvidene trenutke. Ob      vikendih      nas bo razvajal v vrhunskih restavracijah in  P
izgovarjajo, češ nimamo denarja in ljudi za delo ob      vikendih.     Na srečo na zelenicah ne ostajajo prazne steklenice  P
preddverje. Klub bo ob torkih namenjen jazzu, ob      vikendih      Cafe teatru, sicer pa ‐ kdo ve?Možnosti je veliko  P
Blegošu: stalno odprta do konca oktobra, sicer ob      vikendih,      telefon 051 614 587 V pomoč: www.pzs.si (koče  P
koča (žal zaprta, lovska je včasih odprta ob      vikendih)     .V bližini je partizanska bolnišnica Pavla, ki  P
ki je pred leti že izumrla, zdaj pa oživi ob      vikendih.      Hrbet Učke je prepreden z 200 kilometri markiran  P
toliko mladih pije in zakaj so že osnovnošolci ob      vikendih      »nažgani«. Ker so žejni?   P
napajanje, kar pride v poštev pri planinskih kočah,      vikendih,      telekomunikacijskih postajah, prometni signalizaciji  P
precej oteževalo čolnarjenje po jezeru. »Ob lepih      vikendih      Zbilje obišče tudi do štiri tisoč obiskovalcev  P
od 15- do 18-letni čez teden vzorni učenci ob      vikendih      prelevijo v nasilneže.Nekateri za posledice  P
prodajo ob lepih spomladanskih in jesenskih      vikendih,      Angela Zupan pa se, denimo, spominja rekordnih  P
obzorje. Veliko sem se klatil naokoli po vaseh, ob      vikendih      smo šli z Janezom po njegovih obhodih k domačinom  P
rekreacije konec tedna. Naša družina je ob      vikendih      le redko v Ljubljani.Naj se vsak rekreira, koliko  P
gibanja vedno manj. Redno sem se rekreirala ob      vikendih      ‐ hribi, smučanje, vendar sem se šele pred tremi  P
štirikrat na teden zjutraj v fitnesu in dvakrat ob      vikendih.     Razlog?   P
izgovora, da moram biti z otroki, saj še spijo. Ob      vikendih      grem na rekreacijo ob osmih zjutraj, prej pa  P
več dni, poskušam biti v hotelu s fitnesom. Ob      vikendih      tečem.So športi, pri katerih nisem odvisna od  P
Rekli ste, da živi tudi z mamo, kaj pa oče ‐ ob      vikendih      na Madžarskem se je imela kot otrok menda zelo  P
potencialno negativen vpliv na zaposlene (delo ob      vikendih,      delo v izmenah, nadurno delo) namesto pozitivnega  P
BREZ MOTORJA, PROSIM Ob lepih      vikendih      pride na Veliko planino nekaj tisoč ljudi in  P
planšarija, a je planina ob lepih in toplih      vikendih      človeško mravljišče. Najštevilnejši se pripeljejo  P
Nam dovolite vpogled v družinsko okolje? Ob      vikendih      smo radi doma.Oba moja sta ješča, zato se z  P
Foto: Mirko Kunšič Ob      vikendih      smo radi doma.Oba moja sta ješča, zato se z  P
prijazen, skrben in prav tak je tudi do hčerke. Ob      vikendih      hodimo skupaj na izlete, večkrat se dobiva s  P
na daljavo, ki jim omogoča, da delajo in ob      vikendih      študirajo. Če živiš v študentskem domu, se  P
rekreacija, skratka svoj mir. Videvava se ob      vikendih,      občasno prespi pri meni.S tem, da ne želi imeti  P
kupil tako velike, da jih je lahko nosil ob      vikendih      tudi on, ko je odšel v hribe. »Mami, kdaj gremo  P
celodnevni izlet, za bivanje v naravi. Ob lepih      vikendih      pa pod slapom včasih posedajo v krogu cele družine  P
kolesarjenje, nordijska hoja ipd. Zlasti ob      vikendih      je primeren čas, ko se v prijetni družbi lahko  P
zame najboljša oblika rekreacije. Občasno, ob      vikendih      in počitnicah, se lotevam tudi drugih oblik  P
smo vsi zaposleni ter pogosto delamo tudi ob      vikendih      in pozno v noč, je dekle nenadoma zbolelo.Postalo  P
opravim poldrugo uro navijanja pedalov. Ob      vikendih      pa nekoliko daljše ture. Na kaj ste ponosni  P
do planinskega doma na Kopitniku, odprtem ob      vikendih,      še 5 kilometrov. Primerno za kolesarje.  P
hlapi sejali med izletnike, ki jih je tu ob      vikendih      in lepem vremenu zmeraj veliko, ne samo zaradi  P
največjih ameriških zavarovalnic, ponoči in ob      vikendih      pa skladatelj.Vztrajal je, da nihče ne bo služil  P
za kakovostno preživljanje prostega časa ob      vikendih,      sorodnike bega dejstvo, da sem kakšno noč spal  P
sestre, tehniki in bolniške strežnice. Ob      vikendih,      praznikih in ponoči se nam pridružijo zdravniki  P
strežbo smo pomagali v hotelski kuhinji, ob      vikendih      pazili na dva kuharjeva otroka ... Vrata naše  P
Čuk (Foto: Matej Jordan) Ob lepih poletnih      vikendih      pred vhodom v jamo (Foto: Matej Jordan) Blatna  P
trenirala vsak po svoje, kaj kmalu pa sem ob      vikendih      dobil občutek, da je zelo hitra. Celo hitrejša  P
in v tem zagotovo tiči tudi razlog, da se ob      vikendih      v ta čudoviti kot pod Jalovcem zgrinjajo množice  P
teden trenira (včasih tudi dvakrat na dan), ob      vikendih      pa še pleza v gorah ali plezališčih.Pa niti  P
enoti, v torek in četrtek sem na občini, ob      vikendih      pa veliko ur presedim v tej pisarni,« razlaga  P
Radovljici bodisi na Jelovici, kjer uživava ob      vikendih      z možem, pa tudi prijateljev, ki naju obiščejo  P
podpisnikov peticije zahteva prepoved letenja ob      vikendih,      med tednom pa urnik delovanja letališča ‒So  P
Del ljudi moti hrup, ki naj bi bil zlasti ob      vikendih      in praznikih nevzdržen.Toda člani gibanja so  P
v obdobju prepovedi vožnje za tovornjake (ob      vikendih      in praznikih), te preusmerili, saj tako s koprske  P
marca letos obsojen na 15 mesecev zapora, ob      vikendih      proste izhode in je tako znova na delu ali pa  P
uradno ne prijavi! Bodo policisti, zlasti ob      vikendih,      nekoliko pogosteje krožili po Gornji Radgoni  P
morali tudi sami policisti ponoči, zlasti ob      vikendih,      nekoliko več krožiti po mestih in krajih.Konec  P
prepričala. »Načrtovala sem, da bom v tem mesecu ob      vikendih      hodila domov, a Kostanjevica je tako lepa, da  P
ljubljanskimi grbi, slikami Stare Ljubljane, ob      vikendih      so zaživele folklorne prireditve, izobražujejo  P
tednom poskuša nadomestiti z več gibanja ob      vikendih.      Rad kolesari in planinari, teče na smučeh, plava  P
dvor teh govoric ni nikoli uradno zanikal. Ob      vikendih      se večkrat podata na Roc Angel, dobro skrito  P
v Ljubljani, pa igrava v hotelih samo še ob      vikendih,      občasno pa tudi na Jelenovem grebenu v Olimju  P
ElTyeba Grudna so na plaži v Simonovem zalivu ob      vikendih,      ko je največ obiska, trije reševalci, med tednom  P
enemu izmed voznikov tovornjaka tega podjetja ob      vikendih      ne ljubi zapeljati do smetišča, ampak predčasno  P
napada. Potem so me začele prositi, predvsem ob      vikendih,      ali imam kakšno prosto sobo, kjer bi lahko prespale  P
odločila, da bo Windsor njeno počivališče ob      vikendih,      v ta namen je dala obnoviti del zasebnih soban  P
decembrski poplavi filmskih naslovov, ko je v petih      vikendih      v kinematografih premierno startalo kar 17 naslovov  P
preseneča, da so priljubljen izletniški kraj ob      vikendih      za vse druge Slovence (razen morda Prekmurcev  P
preklel. K sreči imamo ventil: rokenrol ob      vikendih!      (smeh) *****   P
Občasno igram tenis, še posebej ob prostih      vikendih,      ko grem na deželo.Tenis se mi zdi še najbolj  P
ne vidi. Kuham, kadar sem doma, predvsem ob      vikendih.     Tudi pečem, ponavadi za praznike.   P
njeno okolico, niso tržno usmerjeni, saj se ob      vikendih      dobi le kakšna pijača, čez teden pa je stavba  P
čez teden, ga tudi s podaljšanim spanjem ob      vikendih      ne bosta nadomestila.Seveda lahko spanje podaljšata  P
nadzor ni ne časa, ne denarja, ne volje. Ob      vikendih      zasvojenci dobijo »zdravilo« za domov, kamor  P
sva skupaj predvsem zvečer, sama delam tudi ob      vikendih,      tako da so tisti, ko sva skupaj, še posebej  P
gradnja je v pristojnosti mestne uprave), so ob      vikendih      še vedno zastoji. Ena takšnih nevralgičnih točk  P
posameznih proizvajalcev v zadnjih dveh tekmovalnih      vikendih      še spremenile, vendar ne bistveno.Takoj po finalu  P
kot so nadurno in izmensko delo, pa delo ob      vikendih      ... Zato tudi njegova liberalizacija ni povsem  P