nova beseda iz Slovenije

v (8,635.468-8,635.567)


država in lokalna skupnost pa s pogodbo, ki jo      v      posameznem primeru v imenu države na podlagi  S
skupnost pa s pogodbo, ki jo v posameznem primeru      v      imenu države na podlagi pooblastila vlade sklene  S
upravljavec, uredita medsebojna razmerja zlasti      v      zvezi z vzdrževanjem javne železniške infrastrukture  S
vključno z napravami za zagotavljanje varnosti      v      cestnem prometu; - dostopne poti za potnike  S
napak, nastalih pri natovarjanju tovorov), tiri      v      lokomotivskih depojih in garažni tiri. 11.  S
sposobnost in zagotavljajo prometno varnost;      v      redna vzdrževalna dela sodi tudi zamenjava v  S
v redna vzdrževalna dela sodi tudi zamenjava      v      okviru vzdrževanja, ki pomeni zamenjavo komponent  S
parametrov ali delov sistema; - vzdrževalnih del      v      javno korist, namenjenih zagotavljanju obveznih  S
tem zakonom in predpisi, ki urejajo varnost      v      železniškem prometu; - obveščanje varnostnega  S
ki jo je storil prevoznik s svojim ravnanjem      v      nasprotju z licenco, varnostnim spričevalom  S
kršitvah določb predpisov, ki urejajo varnost      v      železniškem prometu. (5) Vlada z uredbo določi  S
frastrukture; - pripravo predloga načrta investicij      v      javno železniško infrastrukturo; - pripravo  S
železniško infrastrukturo in postajnimi poslopji,      v      primeru in obsegu, ko ti ne služijo ali niso  S
železniškega prometa; - izdajo soglasij za posege      v      progovni in varovalni progovni pas v skladu  S
posege v progovni in varovalni progovni pas      v      skladu z zakonom, ki ureja varnost železniškega  S
železniškega prometa ter opravljanje prevoznih storitev      v      javnem železniškem prometu. (2) Če je delu  S
strategije razvoja železniškega prometa, investicij      v      javno železniško infrastrukturo in vzdrževanja  S
železniške infrastrukture se natančneje določijo      v      nacionalnem programu razvoja javne železniške  S
programu razvoja javne železniške infrastrukture (     v      nadaljnjem besedilu: nacionalni program), ki  S
petih let. (2) Z nacionalnim programom se      v      zvezi z investicijami v javno železniško infrastrukturo  S
nacionalnim programom se v zvezi z investicijami      v      javno železniško infrastrukturo in vzdrževanjem  S
določijo vrstni red prednostnih nalog investicij      v      javno železniško infrastrukturo in vzdrževanja  S
dinamika in obseg uresničevanja posameznih nalog      v      načrtovalnem obdobju.Določitev prednostnih nalog  S
ministrstva, sprejme vlada letni načrt investicij      v      javno železniško infrastrukturo in letni načrt  S
je bil sprejet. (4) Letni načrt investicij      v      javno železniško infrastrukturo in letni načrt  S
upravljavca. (5) Direkcija za vodenje investicij      v      javno železniško infrastrukturo, kot organ v  S
v javno železniško infrastrukturo, kot organ      v      sestavi ministrstva s sedežem v Mariboru, opravlja  S
infrastrukturo, kot organ v sestavi ministrstva s sedežem      v      Mariboru, opravlja naloge vodenja investicij  S
Mariboru, opravlja naloge vodenja investicij      v      javno železniško infrastrukturo, ki obsegajo  S
pripravo, organiziranje in vodenje investicij      v      vseh fazah investicijskega procesa; - organiziranje  S
in izvajanje revizij projektne dokumentacije      v      skladu s predpisi. 14. člen   S
železniške infrastrukture, se lahko zagotovi tudi      v      obliki javno zasebnega partnerstva, skladno  S
ureja javno zasebno partnerstvo in tega zakona.      V      tem primeru mora biti pod enakimi pogoji zagotovljen  S
obstoječo javno železniško infrastrukturo. (2)      V      javno zasebnem partnerstvu, katerega predmet  S
železniške infrastrukture tako, da koncesionar      v      obdobju koncesije, prevzame odgovornost za poslovne  S
učinke gospodarjenja in za poslovno tveganje      v      zvezi s predmetom koncesije.Upravljavec iz prvega  S
Upravljavec iz prvega odstavka 27.c člena zakona, pa      v      imenu in za račun koncesionarja prevzame odgovornost  S
ekonomsko primerljivimi pogoji, konkurenčno in      v      skladu z normativi za izvajanje tovrstnih storitev  S
tovrstnih storitev na evropskem trgu. (3) Vlada      v      aktu o javno-zasebnem partnerstvu na predlog  S
partnerstva in druga finančna razmerja. (4)      V      primeru, da upravljavec iz prvega odstavka 27  S
iz drugega odstavka tega člena, lahko vlada      v      okviru predmeta javno-zasebnega partnerstva  S
izhodiščna točka določene prevozne storitve      v      železniškem prometu, odločiti najkasneje v 60  S
storitve v železniškem prometu, odločiti najkasneje      v      60 dneh od prejema popolne vloge.V postopku  S
najkasneje v 60 dneh od prejema popolne vloge.      V      postopku dodeljevanja vlakovne poti se uporabljajo  S
tranzit: - prosilec prevoznik registriran      v      Republiki Sloveniji; - prosilec mednarodno  S
poslovno združenje, katerega član ima sedež      v      Republiki Sloveniji; b) za tranzit:   S
poslovno združenje, katerega člani imajo svoj sedež      v      drugih državah, članicah Evropske unije, združenje  S
prosilec prevoznik, ki opravlja prevozne storitve      v      mednarodnem kombiniranem prevozu; - prosilec  S
prosilec prevoznik, ki opravlja prevoz blaga      v      mednarodnem prometu po progah čezevropskega  S
prosilec prevoznik, ki opravlja prevozne storitve      v      mednarodnem prevozu blaga. (6) Pri dodeljevanju  S
jamstva za dobro izvedbo prevoznih storitev      v      železniškem prometu na zaprošeni vlakovni poti  S
mu je dodeljena vlakovna pot, opravlja prevoz      v      javnem železniškem prometu skladno s predpisi  S
prometu skladno s predpisi, ki urejajo varnost      v      železniškem prometu.S pogodbo, ki vsebuje splošne  S
upravljavec natančneje uredita medsebojna razmerja      v      zvezi z zagotavljanjem tehničnih in drugih pogojev  S
prost dostop do javnega železniškega omrežja      v      Republiki Sloveniji, z namenom opravljanja vseh  S
terminalov, vključno z opravljanjem storitev      v      njih, in dostop do pristanišč, povezanih z železniškimi  S
nediskriminatorno in pregledno zagotovi vsem prevoznikom      v      železniškem prometu.Zahteve prevoznika po dostopu  S
frastrukture; - uporabnina prometne infrastrukture      v      drugih prometnih podsistemih, predvsem v cestnem  S
infrastrukture v drugih prometnih podsistemih, predvsem      v      cestnem prometu; - dolžina omrežja javne železniške  S
prevoznik, ki je za izvajanje prevoznih storitev      v      železniškem prometu registriran v Republiki  S
prevoznih storitev v železniškem prometu registriran      v      Republiki Sloveniji in izpolnjuje naslednje  S
Sloveniji in izpolnjuje naslednje pogoje: - da ni      v      stečajnem postopku; - da član njegovega poslovodstv  S
poslovodstva ni bil obsojen na zaporno kazen      v      trajanju enega leta ali več, zaradi storitve  S
opravljanju njegove dejavnosti. (2) Zahteve      v      zvezi s finančno sposobnostjo so izpolnjene  S
sposobnostjo so izpolnjene, ko prevoznik dokaže, da bo      v      obdobju dvanajstih mesecev lahko izpolnjeval  S
nadzor nad postopki, katerih vrsta je opredeljena      v      licenci. (4) Prevoznik izkaže, da je zmožen  S
ustrezno zavarovan za kritje svoje odgovornosti      v      primeru nesreče. (5) Licenco izda oziroma podalj  S
dodelitve licence za opravljanje prevoznih storitev      v      železniškem prometu.Licenco si je prevoznik  S
obveščanja tujih licenčnih organov, če njen nosilec      v      naši državi krši pogoje in zahteve, ki jih mora  S
(veljavnost licence) (1)      V      Republiki Sloveniji veljajo licence, ki jih  S
pogoje in zahteve za podelitev licence, določene      v      tem zakonu in na njegovi podlagi izdanih predpisih  S
zagotovitev finančnih sposobnosti, kot so opredeljene      v      drugem odstavku prejšnjega člena, je agencija  S
da varnost prometa ni ogrožena. Če nosilec      v      šestih mesecih od ugotovitve dejstev iz prejšnjega  S
licence preneha z izvajanjem prevoznih storitev      v      železniškem prometu za šest mesecev ali jih  S
začenja z dejavnostjo izvajanja prevoznih storitev      v      železniškem prometu, lahko zaprosi za določitev  S
določitev roka, daljšega od roka, določenega      v      prejšnjem odstavku.Agencija lahko prosilcu ob  S
statusnih spremembah mora imetnik licence najkasneje      v      osmih dneh po prejemu sklepa registrskega sodišča  S
agencije lahko imetnik opravlja prevozne storitve      v      železniškem prometu v obsegu, kot mu to dovoljuje  S
opravlja prevozne storitve v železniškem prometu      v      obsegu, kot mu to dovoljuje veljavna licenca  S
1) Za vožnjo po progah železniškega omrežja      v      Republiki Sloveniji mora prevoznik pridobiti  S
ki želi prvič registrirati svojo dejavnost      v      Republiki Sloveniji izda varnostno spričevalo  S
Sloveniji izda varnostno spričevalo agencija.      V      varnostnem spričevalu morata biti navedeni vrsta  S
morata biti navedeni vrsta in obseg storitev      v      železniškem prometu. (2) Varnostno spričevalo  S
tehničnih specifikacij o interoperabilnosti (     v      nadaljnjem besedilu: TSI) ter druge zahteve  S
dokaže, da izvaja sistem varnega upravljanja      v      skladu z zakonom, ki ureja varnost železniškega  S
obratovanja tirnih vozil, ki jih uporablja prevoznik      v      železniškem prometu. (5) Za pridobitev spričeval  S
predložiti naslednje dokumente: - dokumentacijo      v      zvezi s TSI ali deli TSI, nacionalnimi varnostnimi  S
nacionalnimi varnostnimi predpisi; - dokumentacijo      v      zvezi s kategorijami izvršilnega osebja, vključno  S
izvršilnega osebja, vključno z dokazilom, da      v      celoti izpolnjujejo zahteve iz TSI ali nacionalnih  S
ter da so pravilno potrjeni; - dokumentacijo      v      zvezi s tipi tirnih vozil, ki obratujejo, vključno  S
vozil, ki obratujejo, vključno z dokazilom, da      v      celoti izpolnjujejo zahteve iz TSI ali nacionalnih  S
informacij, se predloži samo povzetek dokumentacije      v      zvezi z elementi, ki so v skladu s TSI in drugimi  S
povzetek dokumentacije v zvezi z elementi, ki so      v      skladu s TSI in drugimi zahtevami iz direktiv  S
njunimi spremembami. (6) Spričevalo, izdano      v      skladu s prvo alineo četrtega odstavka tega  S
skladu s prvo alineo četrtega odstavka tega člena      v      državi članici Evropske skupnosti, je za enake  S
skupnosti, je za enake storitve veljavno tudi      v      Republiki Sloveniji. (7) V primeru, da namerava  S
storitve veljavno tudi v Republiki Sloveniji. (7)      V      primeru, da namerava prevoznik v Republiki Sloveniji  S
Sloveniji. (7) V primeru, da namerava prevoznik      v      Republiki Sloveniji izvajati dodatne storitve  S
Republiki Sloveniji izvajati dodatne storitve      v      železniškem prometu, mu agencija izda dodatno  S
agencija izda dodatno nacionalno spričevalo      v      skladu z drugo alineo četrtega odstavka tega  S

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  8,634.768 8,634.868 8,634.968 8,635.068 8,635.168 8,635.268 8,635.368 8,635.468 8,635.568 8,635.668 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA