nova beseda iz Slovenije
se tiče zunanjega preverjanja znanja. Nisem | učitelj, | ne kako drugače pedagog, imam pa kar nekaj življenjskih | G |
uspehu v procesu, tako sistem kot posamezni | učitelj, | da se pravzaprav ugotovi kje smo, v toliko eksterno | G |
sta se zgodili dve krivici. Prvič, marsikateri | učitelj | ali učiteljica, ki je bil dober učitelj ali | G |
marsikateri učitelj ali učiteljica, ki je bil dober | učitelj | ali dobra učiteljica, je zaradi nekega spleta | G |
ravnateljica oziroma postal ravnatelj. Biti dober | učitelj | ali učiteljica seveda še ne pomeni biti tudi | G |
naj povem, da se seveda tudi meni, ki sem bil | učitelj | slovenščine in sem pisatelj, ko oddam svoj tekst | G |
39. plačilnem razredu. Če bi se zaposlil kot | učitelj, | pa bi prejel začetniško plačo po 24. razredu | G |
prejel začetniško plačo po 24. razredu. Kot | učitelj | bi dosegel tolikšno plačo kot novo pečeni sodnik | G |
Vi zagotovo "konfabulirate". In ker sem bil | učitelj, | vem, da "konfabulirajo" - zgolj otroci na nižji | G |
tudi še imamo. Ne verjamem, da bi si lahko | učitelj | privoščil, da bi nekaj iz nekega učbenika, ki | G |
predsednik državne predmetne komisije le visokošolski | učitelj. | Odbor je sledil amandma za črtanje določbe prvega | G |
medtem ko je glavni ocenjevalec srednješolski | učitelj, | ker to izhaja iz nalog in pristojnosti obeh | G |
proti uporništvu, ki so zadosti strukturirani, | učitelj | mora oceniti vašo sposobnost argumentiranja | G |
bi bilo drugačno, vendar bi bilo utemeljeno, | učitelj | zaradi zgolj takšnega ali drugačnega stališča | G |
dva. To pomeni na praktičnem nivoju, da ima | učitelj | zgodovine za obravnavanje demokratizacije Slovenije | G |
poudarja, da je končna raven znanja, h kateri mora | učitelj | težiti, določena z maturo.Celotna maturitetna | G |
spreminjanja šolskih programov. Tako ima lahko | učitelj | v enem šolskem letu polno delovno obveznost | G |
slabosti predavateljev. Glede na oceno bi bil | učitelj | dodatno stimuliran ali pa tudi ne.Če zadevo | G |
No, ampak to je nebistveno. Bil sem | učitelj | že 30 let nazaj.Že precej več kot 30 let je | G |
Kot ravnatelj sem imel priložnost tudi ko | učitelj | spremljati dogodke, ki potekajo na eni izmed | G |
odštekano primerjavo. Kot veste, sem bil tudi | učitelj, | poleg učitelja slovenščine sem bil tudi učitelj | G |
učitelj, poleg učitelja slovenščine sem bil tudi | učitelj | angleščine in se spomnim, da sem bil na neki | G |
akademik dr. Janko Kos, upokojeni visokošolski | učitelj | ...?Ne veste! | G |
v Romuniji ekonomist, na Švedskem razredni | učitelj | in v Združenem kraljestvu oziroma Veliki Britaniji | G |
- ekonomski tehnik, gospod Kristijan Janc - | učitelj, | gospod Ivan Jelen - rudarski tehnik, gospod | G |
Velik pomen je imel gospod župnik, pa gospod | učitelj, | pa gospod sodnik.Pa včasih smo še dodali geometer | G |
ponudile. In vsak drug habilitiran univerzitetni | učitelj, | ki za to izpolnjuje pogoje, bi ravno tako lahko | G |
torej pomeni, da je z delom v šoli zadovoljen | učitelj | uspešnejši pri posredovanju znanja. To nas v | G |
manj pomemben državni uradnik več vreden kot | učitelj | v tretjem in četrtem razredu osnovne šole, se | G |
Vsi ti mi dajejo nepopustljivo trdnost. | Učitelj | sem in bogu hvala za vsak dan.'(Konec citata | G |
načina podajanja, od zainteresiranosti, ki jo | učitelj | zna ali ne zna spodbuditi pri učencih, v znanju | G |
tudi otroci v šoli, nisem nezadovoljen, kot | učitelj, | ki imam licenco, da lahko poučujem.Poglejte | G |
vsi pravijo, ena je. Vsi verjamejo, da če bo | učitelj | rekel, ena in ena je dva, da je konec, in ni | G |
podpiram. Poslušajte, na koncu, ker sem že | učitelj, | pa ne mi zameriti, me zelo boli, ko poslušam | G |
imel najslabšo plačo izmed vseh, ko sem bil še | učitelj, | ljudi z visoko izobrazbo.To je bila slika preteklost | G |
zelo bolijo besede, glede na to, da sem sam bil | učitelj, | ravnatelj, ko govorimo o tem, da učitelji se | G |
praviloma ocenjuje tri leta ista učiteljica oziroma | učitelj | in da na tak ali podoben način ocenjujejo znanje | G |
nauči posamezna šola otroke, koliko posamezen | učitelj | in da so ocene odraz znanja.Sedaj pa ne zaupamo | G |
Sprašujemo se, kdo pa pozna bolj učence kot | učitelj, | ki jih je učil celo leto, mogoče več let.Imeti | G |
se umikamo s svojih naravnih pozicij: kakor | učitelj | iz šole, tako kmet z zemlje, oče iz družine | G |
slovenščine in pa učitelje matematike samo še eden | učitelj | strahu vzbujajoč, torej tisti, pri katerem bo | G |
tudi oceno učiteljev in seveda potem pameten | učitelj | je predajal naprej samo tisto snov, ki so mu | G |
še težje prenašam. Sam sem ponosen, da sem | učitelj | in mislim, da so naši učitelji v šolah, ki izvajajo | G |
osvojil določen otrok in koliko ga je naučil | učitelj. | Hvala lepa. | G |
učence je pritekel do Sokrata in mu je rekel: ' | Učitelj, | moram ti povedati eno veliko novico'. Sokrat | G |
to kakorkoli omejuje, ampak nasprotno, da je | učitelj | pri izboru učil poslej popolnoma avtonomen in | G |
ko se črta predpisovanje učil. S tem dobiva | učitelj | več avtonomije.Učitelju je prepuščena sama izbira | G |
nekaj na zdravstvo, kljub temu da je upokojen | učitelj, | spozna, tako kot se lahko spozna na zdravstvo | G |
vprašanje z lastnim umom. To gospod minister kot | učitelj, | kot raziskovalec na univerzi, kot ravnatelj | G |
na svoji poti do sedaj možnost delovati kot | učitelj | in nekaj časa tudi kot ravnatelj.In moram reči | G |
kot ravnatelj. In moram reči, da sem tako kot | učitelj | in kot ravnatelj želel inovativno sodelovati | G |
Lahko bi potem oziroma potem bi ostal vsak drug | učitelj | brez zaposlitve, zato je to naše resno vprašanje | G |
Tu je ista situacija. Tudi | učitelj | v šoli ne more učiti tisto, kar on misli, da | G |
Poglejmo konkreten primer. Recimo, da | učitelj | v nekem šolskem zavodu potrebuje za izvedbo | G |
predmetnika 45 ur, recimo, pri slovenščini. Vsak | učitelj | ima delovno obveznost 19 ur, je to 38 ur. Za | G |
19 ur, je to 38 ur. Za tisto razliko lahko | učitelj | zaposli dodatnega, to kar se je sedaj v praksi | G |
enkrat bom poudaril, javni uslužbenec, zdravnik, | učitelj, | operna pevka, če hočete, dramski igralec ali | G |
predpisano, je potem to nadpovprečni obseg ali če | učitelj | hitreje govori, vzame več snovi, bo tudi to | G |
področja, kajti če naredim analogijo ali kot | učitelj, | če sem predelal vso snov, ki je predpisana v | G |
spolnega napada na osebo, mlajšo od 15 let. | Učitelj | se je pritožil na višje sodišče in uspel.Tako | G |
pri drugi skupini pa drug. Po predlogu | učitelj | od prvega do devetega razreda pri pouku in pri | G |
ostaja. | Učitelj | pomaga učencu doseči in preseči standarde znanja | G |
zahtevnosti, mi pa dodajamo v Novi Sloveniji, | učitelj | naj jih tudi vzgaja in oblikuje dobro osebnost | G |
o osnovni šoli. Tako bo | učitelj | od prvega do devetega razreda pri pouku diferenciral | G |
učitelja, sprašujem, zakaj. Kot je predvideno, bo | učitelj | krožil po različnih skupinah, razredih, kar | G |
določene šole okvalificirati, čeprav sam kot | učitelj | pravim, da to ni dobro.V | G |
zvezani s kakovostjo in ni pomembno toliko, ali je | učitelj | zase prepričan, da je avtonomen. | G |
avtonomen. Za učenca je izredno pomembno, da je | učitelj | dober in otroci imajo pravico do dobrega učitelja | G |
samo notranja diferenciacija, ki jo mora dober | učitelj | z zakonskimi določbami ali brez zakonskih določb | G |
na cesti. In po tej noveli zakona ne bo noben | učitelj | odveč, vsak je potreben tudi za dvig nivoja | G |
bilo mišljeno, ampak sistem je tako izpadel. Če | učitelj | lahko gre samo po neki poti in ne more nič levo | G |
primerno, zelo dobro in zelo zanimivo, če nam je | učitelj | kaj izven tistega strogega konteksta povedal | G |
da je šlo za izredno dober model, saj ga je | učitelj | sam uvedel, ni ga uvedel socializem, ampak tisti | G |
uvedel, ni ga uvedel socializem, ampak tisti | učitelj, | ki je bil tam, ga je sam uvedel in na takšen | G |
iz nemškega sistema, za vseh 9 let dobi tam | učitelj | na mizo vsebino pouka brez možnosti glasovanja | G |
najhujšo obliko kaznivega dejanja, če ga stori | učitelj, | vzgojitelj, skrbnik, duhovnik in zdravnik glede | G |
kot obveznost oziroma naj bi o tem odločil | učitelj | ali pa delodajalec. Skratka, pozdravljamo ta | G |
kakšen je moj vzgojni princip do mojega otroka, | učitelj | oziroma vzgojitelj si vzame pravico, da moje | G |
imel nobenega vpliva: ne kot župan, ne kot | učitelj, | ne kot starš.Sistem, kot sem že večkrat povedal | G |
povem, v 50% šol v Sloveniji ima vsaj eden | učitelj | take probleme.Ampak, seveda, bivša šolska | G |
daje soglasje k izvolitvi v naziv visokošolski | učitelj, | znanstveni delavec in visokošolski sodelavec | G |
preden odgovorim konkretno na ta vprašanja. | Učitelj | pri svojem delu uporablja atlase, enciklopedije | G |
trdite vi. Vse te učne pripomočke bo poslej | učitelj | lahko avtonomno uporabljal oziroma on se bo | G |
personalizacije učnega procesa, kar pomeni, da | učitelj | prilagaja vsa ta učila in vse uporabljene vire | G |
resnici v središču kakovost tistega, kar bo | učitelj | prinesel v razred, potem bi bilo prav, da bi | G |
katere učbenike in katere delovne zvezke bo | učitelj | izbral.Za še | G |
ugotovitve. In glejte - to ni edini univerzitetni | učitelj, | ki razmišlja pravilno. | G |
ali programa izvaja v tujem jeziku, dodatni | učitelj | za dijake, tako da imajo pouk v slovenščini | G |
pouku priznani tuji strokovnjak ali gostujoči | učitelj | zaradi mednarodnih izmenjav, ter v primeru priprave | G |
ob tujem strokovnjaku v razredu tudi drugi | učitelj, | ki je slovenski.Torej sta dva učitelja. | G |
Ta drugi slovenski | učitelj | skoči na pomoč tujejezičnemu učitelju takrat | G |
nesmiselno. Mislimo, da je en | učitelj | dovolj.Šola pa mora skrbeti za to, da | G |
Torej, če je bilo za mene v času, ko sem bil | učitelj | ali asistent ali pa ravnatelj, torej sem delal | G |
dejanskih zmožnosti. Dober | učitelj | pa pritiskom staršev ne sme in ne more popustiti | G |
visoko izobraženih ljudi, več 10 tisoč, vsi | učitelj | imajo visoko izobrazbo, da se z njimi pogovarja | G |
o učiteljih in njihovi strokovnosti, vendar | učitelj | ni nujno predstavnik šole. | G |
in velikokrat se zgodi, da ne nazadnje celo | učitelj | s strani ustanovitelja pride v svet zavoda. | G |
delo. | Učitelj, | dober učitelj, če je redno usposobljen mora | G |
delo. Učitelj, dober | učitelj, | če je redno usposobljen mora sam iz ciljev, | G |
in potem dobijo točke za napredovanje, ampak | učitelj | je treba spodbujati in hkrati prisiliti in jih | G |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 4.339 4.439 4.539 4.639 4.739 4.839 4.939 5.039 5.139 5.239 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |