nova beseda iz Slovenije

učitelj (4.839-4.938)


se tiče zunanjega preverjanja znanja. Nisem      učitelj,      ne kako drugače pedagog, imam pa kar nekaj življenjskih  G
uspehu v procesu, tako sistem kot posamezni      učitelj,      da se pravzaprav ugotovi kje smo, v toliko eksterno  G
sta se zgodili dve krivici. Prvič, marsikateri      učitelj      ali učiteljica, ki je bil dober učitelj ali  G
marsikateri učitelj ali učiteljica, ki je bil dober      učitelj      ali dobra učiteljica, je zaradi nekega spleta  G
ravnateljica oziroma postal ravnatelj. Biti dober      učitelj      ali učiteljica seveda še ne pomeni biti tudi  G
naj povem, da se seveda tudi meni, ki sem bil      učitelj      slovenščine in sem pisatelj, ko oddam svoj tekst  G
39. plačilnem razredu. Če bi se zaposlil kot      učitelj,      pa bi prejel začetniško plačo po 24. razredu  G
prejel začetniško plačo po 24. razredu. Kot      učitelj      bi dosegel tolikšno plačo kot novo pečeni sodnik  G
Vi zagotovo "konfabulirate". In ker sem bil      učitelj,      vem, da "konfabulirajo" - zgolj otroci na nižji  G
tudi še imamo. Ne verjamem, da bi si lahko      učitelj      privoščil, da bi nekaj iz nekega učbenika, ki  G
predsednik državne predmetne komisije le visokošolski      učitelj.      Odbor je sledil amandma za črtanje določbe prvega  G
medtem ko je glavni ocenjevalec srednješolski      učitelj,      ker to izhaja iz nalog in pristojnosti obeh  G
proti uporništvu, ki so zadosti strukturirani,      učitelj      mora oceniti vašo sposobnost argumentiranja  G
bi bilo drugačno, vendar bi bilo utemeljeno,      učitelj      zaradi zgolj takšnega ali drugačnega stališča  G
dva. To pomeni na praktičnem nivoju, da ima      učitelj      zgodovine za obravnavanje demokratizacije Slovenije  G
poudarja, da je končna raven znanja, h kateri mora      učitelj      težiti, določena z maturo.Celotna maturitetna  G
spreminjanja šolskih programov. Tako ima lahko      učitelj      v enem šolskem letu polno delovno obveznost  G
slabosti predavateljev. Glede na oceno bi bil      učitelj      dodatno stimuliran ali pa tudi ne.Če zadevo  G
No, ampak to je nebistveno. Bil sem      učitelj      že 30 let nazaj.Že precej več kot 30 let je  G
Kot ravnatelj sem imel priložnost tudi ko      učitelj      spremljati dogodke, ki potekajo na eni izmed  G
odštekano primerjavo. Kot veste, sem bil tudi      učitelj,      poleg učitelja slovenščine sem bil tudi učitelj  G
učitelj, poleg učitelja slovenščine sem bil tudi      učitelj      angleščine in se spomnim, da sem bil na neki  G
akademik dr. Janko Kos, upokojeni visokošolski      učitelj      ...?Ne veste!   G
v Romuniji ekonomist, na Švedskem razredni      učitelj      in v Združenem kraljestvu oziroma Veliki Britaniji  G
- ekonomski tehnik, gospod Kristijan Janc -      učitelj,      gospod Ivan Jelen - rudarski tehnik, gospod  G
Velik pomen je imel gospod župnik, pa gospod      učitelj,      pa gospod sodnik.Pa včasih smo še dodali geometer  G
ponudile. In vsak drug habilitiran univerzitetni      učitelj,      ki za to izpolnjuje pogoje, bi ravno tako lahko  G
torej pomeni, da je z delom v šoli zadovoljen      učitelj      uspešnejši pri posredovanju znanja. To nas v  G
manj pomemben državni uradnik več vreden kot      učitelj      v tretjem in četrtem razredu osnovne šole, se  G
Vsi ti mi dajejo nepopustljivo trdnost.      Učitelj      sem in bogu hvala za vsak dan.'(Konec citata  G
načina podajanja, od zainteresiranosti, ki jo      učitelj      zna ali ne zna spodbuditi pri učencih, v znanju  G
tudi otroci v šoli, nisem nezadovoljen, kot      učitelj,      ki imam licenco, da lahko poučujem.Poglejte  G
vsi pravijo, ena je. Vsi verjamejo, da če bo      učitelj      rekel, ena in ena je dva, da je konec, in ni  G
podpiram. Poslušajte, na koncu, ker sem že      učitelj,      pa ne mi zameriti, me zelo boli, ko poslušam  G
imel najslabšo plačo izmed vseh, ko sem bil še      učitelj,      ljudi z visoko izobrazbo.To je bila slika preteklost  G
zelo bolijo besede, glede na to, da sem sam bil      učitelj,      ravnatelj, ko govorimo o tem, da učitelji se  G
praviloma ocenjuje tri leta ista učiteljica oziroma      učitelj      in da na tak ali podoben način ocenjujejo znanje  G
nauči posamezna šola otroke, koliko posamezen      učitelj      in da so ocene odraz znanja.Sedaj pa ne zaupamo  G
Sprašujemo se, kdo pa pozna bolj učence kot      učitelj,      ki jih je učil celo leto, mogoče več let.Imeti  G
se umikamo s svojih naravnih pozicij: kakor      učitelj      iz šole, tako kmet z zemlje, oče iz družine  G
slovenščine in pa učitelje matematike samo še eden      učitelj      strahu vzbujajoč, torej tisti, pri katerem bo  G
tudi oceno učiteljev in seveda potem pameten      učitelj      je predajal naprej samo tisto snov, ki so mu  G
še težje prenašam. Sam sem ponosen, da sem      učitelj      in mislim, da so naši učitelji v šolah, ki izvajajo  G
osvojil določen otrok in koliko ga je naučil      učitelj.     Hvala lepa.   G
učence je pritekel do Sokrata in mu je rekel: '     Učitelj,      moram ti povedati eno veliko novico'. Sokrat  G
to kakorkoli omejuje, ampak nasprotno, da je      učitelj      pri izboru učil poslej popolnoma avtonomen in  G
ko se črta predpisovanje učil. S tem dobiva      učitelj      več avtonomije.Učitelju je prepuščena sama izbira  G
nekaj na zdravstvo, kljub temu da je upokojen      učitelj,      spozna, tako kot se lahko spozna na zdravstvo  G
vprašanje z lastnim umom. To gospod minister kot      učitelj,      kot raziskovalec na univerzi, kot ravnatelj  G
na svoji poti do sedaj možnost delovati kot      učitelj      in nekaj časa tudi kot ravnatelj.In moram reči  G
kot ravnatelj. In moram reči, da sem tako kot      učitelj      in kot ravnatelj želel inovativno sodelovati  G
Lahko bi potem oziroma potem bi ostal vsak drug      učitelj      brez zaposlitve, zato je to naše resno vprašanje  G
Tu je ista situacija. Tudi      učitelj      v šoli ne more učiti tisto, kar on misli, da  G
Poglejmo konkreten primer. Recimo, da      učitelj      v nekem šolskem zavodu potrebuje za izvedbo  G
predmetnika 45 ur, recimo, pri slovenščini. Vsak      učitelj      ima delovno obveznost 19 ur, je to 38 ur. Za  G
19 ur, je to 38 ur. Za tisto razliko lahko      učitelj      zaposli dodatnega, to kar se je sedaj v praksi  G
enkrat bom poudaril, javni uslužbenec, zdravnik,      učitelj,      operna pevka, če hočete, dramski igralec ali  G
predpisano, je potem to nadpovprečni obseg ali če      učitelj      hitreje govori, vzame več snovi, bo tudi to  G
področja, kajti če naredim analogijo ali kot      učitelj,      če sem predelal vso snov, ki je predpisana v  G
spolnega napada na osebo, mlajšo od 15 let.      Učitelj      se je pritožil na višje sodišče in uspel.Tako  G
pri drugi skupini pa drug. Po predlogu      učitelj      od prvega do devetega razreda pri pouku in pri  G
ostaja.      Učitelj      pomaga učencu doseči in preseči standarde znanja  G
zahtevnosti, mi pa dodajamo v Novi Sloveniji,      učitelj      naj jih tudi vzgaja in oblikuje dobro osebnost  G
o osnovni šoli. Tako bo      učitelj      od prvega do devetega razreda pri pouku diferenciral  G
učitelja, sprašujem, zakaj. Kot je predvideno, bo      učitelj      krožil po različnih skupinah, razredih, kar  G
določene šole okvalificirati, čeprav sam kot      učitelj      pravim, da to ni dobro.V   G
zvezani s kakovostjo in ni pomembno toliko, ali je      učitelj      zase prepričan, da je avtonomen.  G
avtonomen. Za učenca je izredno pomembno, da je      učitelj      dober in otroci imajo pravico do dobrega učitelja  G
samo notranja diferenciacija, ki jo mora dober      učitelj      z zakonskimi določbami ali brez zakonskih določb  G
na cesti. In po tej noveli zakona ne bo noben      učitelj      odveč, vsak je potreben tudi za dvig nivoja  G
bilo mišljeno, ampak sistem je tako izpadel. Če      učitelj      lahko gre samo po neki poti in ne more nič levo  G
primerno, zelo dobro in zelo zanimivo, če nam je      učitelj      kaj izven tistega strogega konteksta povedal  G
da je šlo za izredno dober model, saj ga je      učitelj      sam uvedel, ni ga uvedel socializem, ampak tisti  G
uvedel, ni ga uvedel socializem, ampak tisti      učitelj,      ki je bil tam, ga je sam uvedel in na takšen  G
iz nemškega sistema, za vseh 9 let dobi tam      učitelj      na mizo vsebino pouka brez možnosti glasovanja  G
najhujšo obliko kaznivega dejanja, če ga stori      učitelj,      vzgojitelj, skrbnik, duhovnik in zdravnik glede  G
kot obveznost oziroma naj bi o tem odločil      učitelj      ali pa delodajalec. Skratka, pozdravljamo ta  G
kakšen je moj vzgojni princip do mojega otroka,      učitelj      oziroma vzgojitelj si vzame pravico, da moje  G
imel nobenega vpliva: ne kot župan, ne kot      učitelj,      ne kot starš.Sistem, kot sem že večkrat povedal  G
povem, v 50% šol v Sloveniji ima vsaj eden      učitelj      take probleme.Ampak, seveda, bivša šolska   G
daje soglasje k izvolitvi v naziv visokošolski      učitelj,      znanstveni delavec in visokošolski sodelavec  G
preden odgovorim konkretno na ta vprašanja.      Učitelj      pri svojem delu uporablja atlase, enciklopedije  G
trdite vi. Vse te učne pripomočke bo poslej      učitelj      lahko avtonomno uporabljal oziroma on se bo  G
personalizacije učnega procesa, kar pomeni, da      učitelj      prilagaja vsa ta učila in vse uporabljene vire  G
resnici v središču kakovost tistega, kar bo      učitelj      prinesel v razred, potem bi bilo prav, da bi  G
katere učbenike in katere delovne zvezke bo      učitelj      izbral.Za še   G
ugotovitve. In glejte - to ni edini univerzitetni      učitelj,      ki razmišlja pravilno.  G
ali programa izvaja v tujem jeziku, dodatni      učitelj      za dijake, tako da imajo pouk v slovenščini  G
pouku priznani tuji strokovnjak ali gostujoči      učitelj      zaradi mednarodnih izmenjav, ter v primeru priprave  G
ob tujem strokovnjaku v razredu tudi drugi      učitelj,      ki je slovenski.Torej sta dva učitelja.   G
Ta drugi slovenski      učitelj      skoči na pomoč tujejezičnemu učitelju takrat  G
nesmiselno. Mislimo, da je en      učitelj      dovolj.Šola pa mora skrbeti za to, da   G
Torej, če je bilo za mene v času, ko sem bil      učitelj      ali asistent ali pa ravnatelj, torej sem delal  G
dejanskih zmožnosti. Dober      učitelj      pa pritiskom staršev ne sme in ne more popustiti  G
visoko izobraženih ljudi, več 10 tisoč, vsi      učitelj      imajo visoko izobrazbo, da se z njimi pogovarja  G
o učiteljih in njihovi strokovnosti, vendar      učitelj      ni nujno predstavnik šole.  G
in velikokrat se zgodi, da ne nazadnje celo      učitelj      s strani ustanovitelja pride v svet zavoda.  G
delo.      Učitelj,      dober učitelj, če je redno usposobljen mora  G
delo. Učitelj, dober      učitelj,      če je redno usposobljen mora sam iz ciljev,  G
in potem dobijo točke za napredovanje, ampak      učitelj      je treba spodbujati in hkrati prisiliti in jih  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  4.339 4.439 4.539 4.639 4.739 4.839 4.939 5.039 5.139 5.239 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA