nova beseda iz Slovenije
»konjskih lastnosti« niso konj, ko pa ga je | učitelj | na koncu vprašal, kaj pa konj vendarle je, se | D |
ravnatelj, ki je večinoma usposobljen enako kot | učitelj | (praviloma morata imeti oba VII. stopnjo izobrazbe | D |
doseže na nekem tekmovanju visoko oceno, je | učitelj | za to nagrajen s točkami, ki mu na koncu prinesejo | D |
ki mu na koncu prinesejo višjo plačo. Mar ni | učitelj | dolžan učiti vsakega po najboljših močeh in | D |
trenutkom odpove? Ves trud je bil zaman in | učitelj | ni vreden nič.Ne, takšen način ne sodi v vzgojo | D |
seminar je bil strogo naravnan tako, da si je | učitelj | pridobil potrdilo za toliko in toliko točk, | D |
starši skrbi svetovalec ravnatelja. V Angliji | učitelj | na šoli preživi vsaj 30 ur na teden in opravlja | D |
Španiji, so od dijakov dobili odgovore, da jih | učitelj | ne spoštuje, da se zanje ne zanima, da jih ne | D |
pravi Blaya. V Franciji ima na primer vsak | učitelj | svoja pravila, poleg tega si svetovalec ravnatelja | D |
pravilniki. Ustrahovanje še ne pomeni, da ima | učitelj | tudi avtoriteto.To si pridobi s svojo osebnostjo | D |
od njegovega ravnanja. Avtoriteto ima samo | učitelj, | ki ga učenci spoštujejo zaradi njegovega znanja | D |
bil, da kaj tudi ukrenejo, preden bo kakšen | učitelj | ali učenec zaradi nasilništva v šoli nastopil | D |
večnosti, kakor bi nam jo opisal kakšen vzhodnjaški | učitelj | - tako da skačejo osebe v nove, pa vendar z | D |
tudi zavoljo nerazumevanja tega, kar nam naroča | učitelj. | Šele ko premagamo prvo togost, lahko začnemo | D |
Nekaj pa je vendar drugače. Moj | učitelj | na Kitajskem nikoli ni dosti govoril med vadbo | D |
odšel v Pariz in se preživljal kot novinar in | učitelj. | V Franciji je ostal dobro leto, potem pa se je | D |
ustvarjalnosti, ... ne naučijo se razmišljati. »Da bi | učitelj | učencu pokazal, da ga njegovo mnenje zanima | D |
Abas je obogatel v Katarju. Začel je kot | učitelj | in državni uradnik.Preden se je uveljavil kot | D |
z vrstniki na skuterjih). Obdolženkin mož, | učitelj | violine, je na začetku svojega večurnega pričevanja | D |
lase šolarja. Ločil in pomiril ju je omenjeni | učitelj, | vendar se pripetljaj s tem ni končal.Proti koncu | D |
teologije je J. S. V. Popovič delal kot domači | učitelj | pri plemiških družinah na Štajerskem, leta pred | D |
Štajerskem, leta pred upokojitvijo pa je bil | učitelj | nemščine na Dunaju.Takrat je bil eden najbolj | D |
, 45. slovenski ekonomist (Aleksander), 46. | učitelj, | prosvetni delavec, 47. trovprega, 48. delavec | D |
Skandinaviji. Federico Toledo je plesalec, glasbenik in | učitelj | tanga iz Patagonije, ki je prišel v Pariz malo | D |
državah ima za en predmet v razredu učbenik le | učitelj, | v državah v razvoju in v nekaterih socialističnih | D |
kazalec, ali je učbenik dober ali ne, trg oziroma | učitelj, | ki po avtonomni presoji izbere določen učbenik | D |
problem e-učbenika tudi ta, da za njegovo uporabo | učitelj | ni dovolj usposobljen.E-scenarij bi pomenil | D |
Na tisto njihovo igrišče. | Učitelj | golfa se je zaman trudil z menoj, ker sem mu | D |
Nenaravno. Seveda je imel | učitelj | prav, kajti moji rezultati so bili katastrofalni | D |
Kaj gorski vodnik sploh je? Spremljevalec, | učitelj? | Poskrbimo za vse, kar se da. | D |
porast nasilja v šoli opozoril tudi Marko Špolad, | učitelj | matematike na škofjeloški gimnaziji. Martin | D |
smrti je umrl tudi njegov oče Andrej, vaški | učitelj | in vojak, ki so ga Nemci ranjenega odvlekli | D |
proizvodnjo volnenega lodna. Pozneje je bil | učitelj | in umrl leta 1938 v Celovcu.Po zgledu učitelja | D |
ne ve (saj pravilnik v tem ni precizen), da | učitelj | ne sme dijaka poslati iz razreda, ker je motil | D |
odšel, morda tudi na cesto ali v gostilno? | Učitelj | lahko tako odloči le v primeru, ko motečega | D |
delavci v šoli (svetovalna služba, razredniki, | učitelj, | ravnatelj) se pred izrekanjem vsakega vzgojnega | D |
istospolno usmerjenih. Vprašanje je, kateri | učitelj | pri svojih urah pove, da je renesančni velikan | D |
zaposlen na osnovni šoli, poleg tega ima kot | učitelj | violine že 34 let delovne dobe, v študentskih | D |
kraj, po katerem ga sprašujejo. Njegov oče, | učitelj | zgodovine, je opazil čudežni sinkov spomin za | D |
stolov za take večere. On pa je stal tam, kot | učitelj, | kot nekdo, ki je prišel pohvalit svoje učence | D |
šestinšestdesetletnik, me gleda izza očal kot | učitelj, | ki želi učenca opogumiti z zelo lahkim vprašanjem | D |
evetnajstega stoletja.« »Ah, torej Slovan!« ugotovi | učitelj | z izrazom na obrazu, ki razodeva, da je vse | D |
je to mogoče pri zunanjih ocenjevalcih: »Vsak | učitelj | bi moral biti usposobljen, da na podlagi natančnih | D |
nam dokazujejo vse psihometrične raziskave. | Učitelj | pri ocenjevanju vselej upošteva - upravičeno | D |
Učenci/dijaki se morajo vsega naučiti v šoli; | učitelj, | ki pričakuje od svojih učencev učenje doma ali | D |
3. Dober | učitelj | lahko nauči lenega ali omejeno sposobnega učenca | D |
Namesto športnik bi bili ... | Učitelj | telovadbe. Idealno potovanje in najljubši | D |
uporaba palice ni ne primerna in ne nujna. Če ima | učitelj | moč ustrahovanja, še ne pomeni, da ima tudi | D |
azlikujejo od njegovega ravnanja. Avtoriteto ima samo | učitelj, | ki ga učenci spoštujejo zaradi njegovega znanja | D |
Podobno bi morali ravnati tudi starši, saj | učitelj | ne more obrniti na glavo vzorcev, ki jih otrok | D |
jih ne morejo poslati v normalno šolo; novi | učitelj, | ker ni uspel na glasbenem konzervatoriju.Še | D |
da drugič ne duhoviči. In ker je ta športni | učitelj | trener smučarske šampionke, ki je sedaj v ospredju | D |
priči moral zapustiti položaj. Ker ta športni | učitelj | spremlja tekmovalke tudi v tujini - kakšno klavrno | D |
govorilo med diplomati EU. Ali bo ta športni | učitelj | uporabil v svoj zagovor dejstvo, da celo nekateri | D |
pozornost. Medtem ko nekateri menijo, da je bivši | učitelj | Bangla Bhai navaden gangster, povezan s skorumpiranimi | D |
Snubcev ji ni manjkalo. Oče, | učitelj | iz Meke, ki je do upokojitve služboval v gorovju | D |
poklicu. Zato ob prebranem članku želim kot | učitelj | napisati nekaj misli. D. Jovanović je za izhodišč | D |
smrti leta 1986. Mrak je bil Krištofov enkratni | učitelj, | mentor, vzornik in prijatelj.Prav z Mrakom se | D |
letih. Izšolal se je za učitelja in se kot | učitelj | tudi zaposlil.Zaradi majhnih tatvin in prevar | D |
veliko, a da je veliko tudi dobrega.« Prijazen | učitelj, | ki je pripravljen svetovati, šolsko okolje, | D |
opozarja na številne netočnosti. Udovisi ni bil | učitelj, | temveč se je po končanem učiteljišču pri 18 | D |
provokativni. Fani Čeh je prepričana, da mora | učitelj | na še tako provokativno vprašanje otroka vedno | D |
pojme spolnosti. Ko šolar o njej sprašuje, se | učitelj | ne sme izogniti odgovoru.Tudi zato ne, ker nekateri | D |
matematiki. Težava pri tej obliki pa je, da | učitelj | težko ohranja dejavnost vseh učencev hkrati | D |
javnosti. Po koncu študija je postal glasbeni | učitelj | v družini grofa Leopolda von Thuna.Po nagovarjanju | D |
prvenstvu v Helsinkih. Biolog, atletski trener in | učitelj | najboljših slovenskih skakalcev zadnjih let | D |
akademikov, po drugi svetovni vojni je deloval kot | učitelj, | zborovodja in organist.Kot skladatelj se je | D |
je v precej poškodovana. Umrl je najmanj en | učitelj. | V eksploziji je umrl tudi lastnik dinamita Lu | D |
Zakaj? » | Učitelj | vsekakor mora imeti vsaj eno povratno informacijo | D |
pretep nato zbanalizirali na vprašanje, ali jo je | učitelj | odnesel z nalomljenim ali zlomljenim nosom in | D |
tovornjaka in igral honky-tonk piano, vmes je bil | učitelj | plavanja v ameriški vojski, še vedno hodil v | D |
Anekdota za danes Atenski govornik in še boljši | učitelj | govorništva Isokrat (436 do 336 pr. n. š.) je | D |
vedeti zakaj. »Pol honorarja,« mu je pojasnil | učitelj, | »boš dal za to, da te naučim govoriti, drugo | D |
Pri opisni oceni je izrecno poudarjeno, da | učitelj | otrokovih dosežkov ne sme primerjati z dosežki | D |
najbolj nesprejemljivo in boleče nasilje, ki ga | učitelj | izvaja nad učencem.Nikakor ni naš cilj, da bi | D |
Mihevc je menil, da je pozitivno ocenjen tisti | učitelj, | čigar povprečna ocena presega 3, opozoril pa | D |
učbenikov, da dobi želeno vsebino. Kaj pa tisti | učitelj, | ki tega ne občuti?Naloga učitelja ni, da mora | D |
dokler jih ne zatremo, prav radovedna bitja. Ker | učitelj | misli, da mora vse znati, se tja le s težavo | D |
specifičnem področju: tako si na primer lahko plezalni | učitelj, | ki vodi to aktivnost ves dan, in si odgovoren | D |
ocenjevanje pa naj bi jih pregledal in ocenil | učitelj, | ki poučuje posamezni predmet. Rezultate naj | D |
Rodil se je okrog leta 560 v Damasku. Bil je | učitelj | retorike v Egiptu, okrog leta 580 pa postal | D |
Raziskovalno prodoren profesor sicer ni nujno dober | učitelj. | Toda med dvema enako zavzetima pedagogoma je | D |
so se sposobne skoncentrirati. Marsikateri | učitelj | bi bil navdušen, če bi bili njegovi učenci tako | D |
inovacijska patologija le še poglobila. Njen dekan je | učitelj, | ki je večino delovne dobe, do leta 1991, učil | D |
lani dopolnila enajst let. Že prej pa je bil | učitelj | zaradi podobnih, a nekoliko blažjih dejanj pravnomočno | D |
Evropski oddelki na gimnazijah Tuji in domači | učitelj | tujega jezika si nista v laseh O Sloveniji | D |
tujega jezika poleg domačega sodeluje še tuji | učitelj; | prvi ima na teden tri ure pouka, tuji učitelj | D |
učitelj; prvi ima na teden tri ure pouka, tuji | učitelj | pa eno uro.Projekt medpredmetnega povezovanja | D |
kulturo, denimo, Anglije, dijake seznanja angleški | učitelj. | Pri predmetu evropske študije se poglobijo v | D |
iverzitetna profesorica, ki uči tudi v osnovni šoli | Učitelj | naj ne bo le predavatelj Dr. Marie Kubinova | D |
težav z učenjem. Temeljni pogoj za to je, da | učitelj | učencem snovi ne predava, njihov vir znanja | D |
radovedni, kaj bodo odkrili, spoznali. Tako | učitelj | hkrati pri njih razvija tudi kreativnost in | D |
jim pokaže najenostavnejšo pot do rešitev. | Učitelj | mora po besedah Marie Kubinove upoštevati, da | D |
morejo nikogar prepričati. Še več, z njimi si | učitelj | ne more pomagati, ko se postavi pred učence | D |
Istospolni partnerji pa so poglavje zase. Kako naj | učitelj | praktično razloži njihove odnose? Spolne vsebine | D |
in odgovornost omogočata visoko avtonomijo. | Učitelj, | ki svoje področje odlično obvlada, prav tako | D |
povzroča občutek negotovosti. Kako naj današnji | učitelj, | tudi z vašo pomočjo, doseže pravilno avtonomijo | D |
Pogled švedskih učiteljev na znanost Dober tudi | učitelj | z zastarelim znanjem? Kaj počnejo švedski | D |
vprašanih učiteljev sta menili, da je lahko dober | učitelj | tudi tisti, ki v svoje poučevanje ne vnaša novih | D |
izbiri upošteva še seštevek ocene, s katero je | učitelj | ocenil učenčevo znanje v 9. razredu, in ocene | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 2.001 2.101 2.201 2.301 2.401 2.501 2.601 2.701 2.801 2.901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |